جاری شدن مفاهیم قرآن در نهادهای خدمت‌رسان منجر به کار جهادی می‌شود


جاری شدن مفاهیم قرآن در نهادهای خدمت‌رسان منجر به کار جهادی می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: جاری و ساری شدن مفاهیم و ارزش‌های قرآن در ارکان حکومتی و نهادهای خدمت‌رسان به‌ویژه در تشکیلات قضایی منجر به تکریم ارباب رجوع و بالا رفتن روحیه کار جهادی می‌شود.

جاری شدن مفاهیم قرآن در نهادهای خدمت‌رسان منجر به کار جهادی می‌شودبه گزارش ایکنا از اردبیل، ناصر عتباتی، رئیس کل دادگستری استان اردبیل، امروز، یکم شهریورماه در مرحله استانی هفتمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه کارکنان تشکیلات قضایی استان اردبیل، گفت: روحیه جهادی کارکنان ارکان‌های حکومتی و خدماتی باید با جاری شدن مفاهیم و ارزش‌های قرآنی ارتقا یاید.

وی افزود: جاری و ساری شدن مفاهیم و ارزش‌های قرآنی و راه و منش ائمه اطهار(ع) در ارکان حکومتی و نهادهای خدمت‌رسان به‌ویژه در تشکیلات قضایی و کارکنان آن منجر به تکریم ارباب رجوع و بالا رفتن روحیه کار جهادی شده و موجب افزایش بازده کاری خواهد شد.

عتباتی ضمن تبریک سالروز ولادت هفتمین اختر تابناک آسمان ولایت و امامت حضرت امام موسی کاظم(ع) و با اشاره به خصوصیت و کنیه شاخص آن امام همام که همانا کظم غیظ و حسن رفتار است، بیان کرد: قرآن بهترین الگو برای زندگی سالم در تمامی اعصار و آینده است و برای اینکه انسان‌ها به سعادت و رستگاری برسند، باید سبک زندگی اسلامی و به‌ویژه سیره و سبک زندگی اهل بیت(ع) را الگوی خویش قرار دهند.

وی اظهار کرد: درست و صحیح کار کردنی که موجب افزایش رضایت ارباب رجوع و متعاقباً موجب تقویت نظام اسلامی باشد بهترین اقدام برای تعجیل فرج حضرت امام زمان(عج) است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج