آسیب‌شناسی حضور کم‌رنگ جوانان در مساجد


آسیب‌شناسی حضور کم‌رنگ جوانان در مساجد

گروه سیاست و اقتصاد - نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه مساجد کانون‌های توحید هستند، گفت: مساجد، محور اصلی انقلاب بودند و از این رو باید مساجد را زنده نگه‌داشته و مشکلاتی که باعث کم‌رونقی مساجد می‌شوند، را آسیب‌شناسی کرده و رسیدگی کنیم و علت حضور کم‌رنگ جوانان در مساجد باید بررسی شود.

آسیب‌شناسی حضور کم‌رنگ جوانان در مساجد

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمهدی قریشی، نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی، ظهر امروز، ۱ شهریورماه، در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ارومیه، با اشاره به اینکه مساجد کانون‌های توحید هستند، اظهار کرد: مساجد، محور اصلی انقلاب بودند و از این رو باید مساجد را زنده نگه‌داشته و مشکلاتی که باعث کم‌رونقی مساجد می‌شوند، را آسیب‌شناسی کرده و رسیدگی کنیم.

وی ادامه داد: مدیران و متولیان مساجد باید سرآمد محلات بوده و علت حضور کم‌رنگ جوانان در مساجد باید بررسی شود و نفوذ جوانان به هیات امنای مساجد را باید مشاهده کنیم.

قریشی با اشاره به فرارسیدن ۲۳ ذیحجه روز مباهله تاکید کرد: گرامیداشت این روز برای تمامی مسلمانان ضروری بوده و علما و روحانیان باید جریان روز مباهله را در مجالس مطرح کنند تا فضیلت امام علی(ع) و حضرت زهرا(س) و حسنین بیش از پیش بر همگان مشخص باشد.

وی با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری با هیات دولت به‌مناسبت هفته دولت تصریح کرد: مقام معظم رهبری درخصوص دو مقوله مهم اقتصادی و اجتماعی رهنمودهای زیادی را به دولتمردان ارائه نمودند و اگر مسئولان به‌صورت جهادی وارد حل مشکلات شوند، قطعا کشور ما تکه‌ای از بهشت خواهد بود.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی خاطرنشان کرد: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری مسئولان باید با عزم جهادی وارد حوزه مشکلات تولیدکنندگان شده و هرچه سریع‌تر این موانع را مرتفع کنند.

وی با تاکید بر اینکه هدف اسلام، تقسیم ثروت در بین عموم مردم به‌صورت عادلانه است، یادآور شد: متاسفانه مدیران اقتصادی روند خوبی در کشور ایجاد نکرده‌اند و فاصله ثروتمندان و فقرا بسیار بیشتر شده و اسلام با سرمایه‌داری مخالف بوده و به‌دنبال گشایش و آسایش در زندگی مردم است.
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد روستا | 4 انشا زیبا درباره روستا برای پایه های مختلف تحصیلی