48 ساعت پرخبر از ساختمان خیابان هجدهم/ جلسه سرنوشت ساز هیات مدیره پرسپولیس


48 ساعت پرخبر از ساختمان خیابان هجدهم/ جلسه سرنوشت ساز هیات مدیره پرسپولیس

پرسپولیس در بازی اول خود در فصل نوزدهم به برتری دست یافت و این در حالی است که باید در انتظار 48 ساعت پرخبر از این باشگاه بود.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از جدایی پر سر و صدای برانکو ایوانکوویچ، هجمه هواداران به مدیریت باشگاه افزایش یافت و ساختمان این باشگاه در خیابان هجدهم پیروزان هر روز پذیرای خیل هوادارانی بود که نسبت به عملکرد مدیریت باشگاه معترض بودند.

مدیریت باشگاه اما موفق شد با هر ترفندی از این شوک خارج شود و در ادامه در میانه گزینه‌های خود گابریل کالدرون را جانشین مربی موفق کروات کرد. اما این پایان ماجرا نبود و همچنان اختلاف نظر میان اعضای هیات مدیره و مشکلات مالی و نارضایتی بابت جذب برخی بازیکنان، اعتراضات هواداران را متوجه تیم مدیریتی می‌کرد.
به نظر می‌رسید با شروع رقابت‌ها و حضور این تیم در کوران مسابقات این حواشی کمتر شود اما دقایقی بعد از اولین پیروزی این تیم در فصل نوزدهم بار دیگر خبر استعفای ایرج عرب روی خروجی خبرگزاری فارس قرار گرفت.
ایرج عرب اما خیلی زود در مقام پاسخگویی برآمد و مدعی شد بدون توجه به این حواشی در محل کار خود حاضر خواهد شد اما نزدیکان به باشگاه مدعی هستند که مرد پرماجرای مدیریت سرخپوشان چندی پیش نامه کتبی استعفای خود را به یکی از اعضای هیات مدیره تقدیم کرده و به همین منظور جلسه هیات در روز یکشنبه اختصاص به این موضوع خواهد داشت و احتمال پذیرش این موضوع زیاد است.

پرسپولیس که طی یک دهه اخیر تغییرات زیادی را در راس مدیریت متوجه خود می‌دید، طی چهار سال اخیر تا حد زیادی این موضوع از سوی وزارت ورزش مدیریت شده و آنها علی اکبر طاهری، حمیدرضا گرشاسبی و اکنون ایرج عرب را روی صندلی مدیریت خود دیده است. جدایی و پایان کار دو عضو از این جمع البته به قانون منع بکارگیری بازنشستگان مرتبط بود تا ناخواسته انجام شود.
با این حال اکنون اتفاقاتی که در باشگاه رخ داده و مسائل مربوط به عدم مدیریت مالی و .. باعث شده تا هواداران این تیم نیز بی میل نباشند تا تغییر دوباره‌‎ای در مدیریت تیم شکل گیرد و علیرغم نگرانی بابت آینده باشگاه و انتخاب گزینشی مدیر بعدی، اما شایعه مربوط به پایان کار ایرج عرب افزایش یافته است.

هیات مدیره پرسپولیس فردا تشکیل جلسه خواهد داد و طی آن تصمیم نهایی درباره آینده کاری ایرج عرب اتخاذ خواهد شد. موضوعی که با توجه به اختلاف نظر میان اعضا اما به نظر می‌رسد با توجه به درخواست کتبی عرب برای پایان حضورش در این تیم، منجر به جدایی او شود.


عرب که هفته گذشته جلسه‌ای با مسعود سلطانی فر پشت سر گذاشت، گلایه‌های خود را در زمینه مدیریت در پرسپولیس به گوش وزارت ورزش رساند. موضوعاتی که اعم آنها مربوط به عدم استقلال در تصمیم گیری در خصوص مسائل مالی، قراردادها و مذاکره برای جذب اسپانسر بود. مدیرعامل پرسپولیس با این شرایط مدعی شده بود با شروع فصل کار خود را در این تیم خاتمه خواهد داد و آخرین تلاش او برای جذب مهاجم بود تا از این حیث با کارنامه بدی باشگاه را ترک نکند. اکنون همه مسائل صورت پذیرفته؛ جذب سرمربی، مذاکره برای بلیت فروشی، اسپانسرینگ (هرچند به نتیجه نهایی نرسیده) و البسه و جذب مهاجم خارجی و نقل و انتقالات.


با این شرایط باید منتظر تصمیمات خبرسازی از ساختمان باشگاه پرسپولیس طی 48 ساعت آینده ماند و به زودی تغییرات گسترده‌ای در راس مدیریت باشگاه صورت می گیرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟