بسیجیان ادارات برای مبارزه با مفاسد اقتصادی پیمان می بندند


سرهنگ قریشی گفت: بسیجیان ادارات قرار است با ایت الله رئیسی در هفته آینده دیدار کرده و با وی برای مبازره با مفاسد اقتصادی پیمان ببندند.

بسیجیان ادارات برای مبارزه با مفاسد اقتصادی پیمان می بندندبه گزارش خبرنگار حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ سید حمیدرضا قریشی فرمانده بسیج ادارات و وزارتخانه‌های سپاه محمد رسول الله تهران بزرگ در سخنرانی پیش از خطبه‌ نماز جمعه تهران گفت:

لزوم بازتعریف و بازیابی هست، با مودت، همدلی، هم‌افزایی و هم‌گرایی باید وحدت رویه و وحدت نظر ایجاد کنیم.

وی با بیان اینکه پس از پشت سر گذاشتن انقلاب و تشکیل نظام، امروز در مرحله دولت اسلامی هستیم، اظهار داشت: در روزهای هفته دولت به دنبال این هستیم دولت اسلامی و کارمند تراز انقلاب اسلامی را در جامعه به صورت یک گفتمان درآوریم.

قریشی گفت: طی روزهای هفته دولت از روز شنبه، یک فضاسازی توسط صدا و سیما و اتوبوسرانی و تاکسیرانی با ارائه پوسترهایی انجام می‌شود تا فضای جامعه با این گفتمان آماده شود.

فرمانده بسیج ادارات و وزارتخانه‌های سپاه محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ اضافه کرد: در آینده جشنواره‌هایی تحت عنوان جشنواره «کارمند تراز انقلاب اسلامی» برگزار می شود که کارمندان دارای این ویژگی‌ها و مصادیق توسط رئیس جمهوری و فرمانده کل سپاه در روز چهارم شهریور سال آینده تجلیل خواهند شد.

وی با ابراز امیدواری از اینکه همه کارمندان کشور در تراز انقلاب اسلامی باشند، از برگزاری مراسمی در همین راستا، در روز دوشنبه آینده با حضور رئیس قوه قضاییه و مسئولان سپاه پاسداران خبر داد.

بیشتر بخوانید: یمنی‌ها راه عزت را انتخاب کردند/ انصارالله حافظ تمامیت یمن است

قریشی اظهار کرد: ما به عنوان بسیجی، از بیانات مقام معظم رهبری وام می‌گیریم که دو سال آخر دولت، باید دو سالی توام با پختگی و تجربه از گذشته باشد و خدمت‌رسانی به مردم باید در سرلوحه کار قرار گیرد، به همین اعتبار، ما بسیجیان وزارتخانه‌ها و ادارات با آیت الله رئیسی پیمان می‌بندیم در راستای تحقق مبارزه‌ای که وی با مفاسد اقتصادی آغاز کرده، هم‌رای باشیم.

قریشی با بیان اینکه برای نخستین بار تمبری با عنوان وزرای شهید منتشر شده است، توضیح داد: روز شنبه در هفته دولت برای گرامیداشت وزرای شهید جشنواره‌ای برگزار می کنیم، همچنین امسال در راهپیمایی اربعین طرحی با عنوان نائب الشهید کارمند دولت اجرا می‌شود و هر کسی که در این راهپیمایی شرکت کند، می‌تواند نائب شهیدی که در دولت جمهوری اسلامی خدمت کرده، باشد.

وی با اشاره به میز خدمت نیز گفت: ما از ۱۰ وزارتخانه برای ارائه میز خدمت به مناسبت هفته دولت دعوت کردیم، برخی در دوره‌های قبل مدارک لازم را برای ارائه به میز خدمت نداشتند از همین رو اطلاع‌رسانی لازم انجام گرفت.

فرمانده بسیج ادارات و وزارتخانه‌های سپاه محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ با توضیح اینکه میزهای خدمت در ضلع غربی مصلی امام خمینی (ره) تشکیل می شود، گفت: وزارتخانه‌های جهاد کشاورزی، نفت، صنعت، معدن و تجارت، نیرو، ارتباطات و فناوری اطلاعات، علوم، تعاون، کشور و اقتصاد و دارایی و نهاد ریاست جمهوری هفته آینده میز خدمت را با هماهنگی ستاد نمازجمعه تشکیل می‌دهند و بازرسانی از بسیج ادارات و مدیران کل و مسئول بسیج هر وزارتخانه نیز در آنجا مستقر هستند.

قریشی توضیح داد: یکی از خدمات ارائه شده در هفته دولت امسال این است که می‌توانید هر نقطه که زندگی می‌کنید، ۵۰ متر از پشت بام خود را در اختیار وزارت نیرو قرار دهید، تا علاوه بر کمک به این وزارتخانه برای تولید برق، به مردم محل خود نیز کمک کنید.

وی اضافه کرد: همچنین هر ماه مبلغ قابل توجهی حدود ۲۰ برابر یارانه به کسانی که در آن ساختمان حضور دارند توسط وزارت نیرو تقدیم می‌شود.

قریشی تاکید کرد: این اقدام بهترین فعالیت از نظر سیاسی، اجتماعی و دفاعی امنیتی است و برای مثال اگر همچون کاراکاس و ونزوئلا نیروگاه‌های کشور، مورد تهدید قرار گرفت، بتوانید در شهرهای خود برق خودکفا داشته باشید و به صورت غیرمتمرکز این منبع حیاتی را تامین کنید.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دوبله خنده دار رضا شفیعی‌جم به زبان کُردی!/ ویدئو