جبهه دشمن از هم پاشیده است


جبهه دشمن از هم پاشیده است

کرمان - ایرنا - به گفته امام جمعه موقت کرمان، جبهه دشمنان از هم پاشیده و نباید از آن ترسید زیرا اگر دشمنان توانایی انجام کاری را داشتند، تاکنون انجام داده بودند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام احمد شیخ بهائی در آئین این هفته نماز جمعه شهر کرمان افزود: جبهه دشمن در حال حاضر از هم پاشیده و اگر ما ضربه ای بخوریم از داخل، از خودی و از بی تدبیری خودمان است لذا باید مراقب بود که تسلیم جنگ روانی دشمنان نشویم زیرا در فضای مجازی حرف های زیادی را منتشر می کند.

وی خاطرنشان کرد: امروز روزگار عزت ما است که پهپاد دشمن را در آسمان می زنیم و کشتی آنها را در دریا توقیف می کنیم اما دشمنان هیچ غلطی نمی توانند بکنند و زمانی کشتی ما را می گیرند، باز هم هیچ غلطی نمی توانند بکنند و با خواری مواجه می شوند.

وی ادامه داد: هر کس در مسیر حفظ دین خداود قدم بردارد حتما خداوند او را یاری خواهد کرد و بر این اساس است که در ۴۰ سال با قدرت پیش رفته ایم و در ۴۰ سال بعدی کار ما بسیار راحت تر و کار دشمن بسیار دشوارتر خواهد بود.

امام جمعه موقت کرمان به موضوعات اقتصادی نیز اشاره و بیان کرد: حوزه اقتصادی همانند یک خودرو است که تمامی اجزای آن باید با هم کار کنند.

حجت الاسلام شیخ بهائی اظهار داشت: برنامه های اقتصادی همه به هم متصل هستند و باید هماهنگ پیش روند و باید از فرصت تحریم که دشمن ایجاد کرده است، حداکثر استفاده را کرد.

وی ضمن گرامیداشت روز خانواده، با بیان این مطلب که در قرآن کریم خداوند خانواده را محور قرار داده است، تاکید کرد: فرهنگ غربی نه تنها با اسلام در کشور ما بلکه در کل جهان برای نابودی خانواده تلاش می کند و رواج همجنس گرایی، ازدواج با حیوانات و ازدواج های نحس به اسم ازدواج سفید برای نابودی اساس خانواده است.

خطیب جمعه کرمان تاکید کرد: ما در جنگ با این فرهنگ غلط باید خانواده تشکیل دهیم، ازدواج ها را آسان کنیم، ازدواج ها را به تاخیر نیاندازیم و مسیر ازدواج برای جوانان را ایجاد کنیم و پس از ازدواج به موضوع فرزندآوری توجه ویژه ای داشته باشیم.

حجت الاسلام شیخ بهائی با تاکید بر این مطلب که کشور ما در معرض خطر عظیم کاهش جمعیت قرار دارد تاکید کرد: کاهش هر ساله آمار تولدها نشان می دهد که خطر بیخ گوش ما وجود دارد و مشکلات اقتصادی نباید مانع فرزند آوری شود.

وی در ادامه سخنان خود به روز مبارزه با تروریسم و مساله شهادت شهیدان رجائی و باهنر نیز اشاره و بیان کرد: ما کرمانی ها افتخار می کنیم و با تمام وجود به خود می بالیم که یکی از بزرگترین شخصیت های شهید این نظام، شهید باهنر است و نباید از آن غفلت کرد زیرا شهید باهنر در زمان طاغوت در تالیف کتاب های دینی به همراه شهید بهشتی نقش بسزائی داشت و در نهایت خداوند شهادت را نصیب او کرد.

امام جمعه موقت کرمان در ادامه سخنان خود به تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با اعضای هیات دولت اشاره کرد و گفت: موضوع تهاجم فرهنگی از موضوعاتی است که باید در برابر آن با هوشیاری و تدبیر اقدام کرد.

حجت الاسلام شیخ بهائی با یادآوری این نکته که سازمان ها و گروه های معاند میلیاردها دلار برای تهاجم فرهنگی هزینه می کنند، گفت: چگونه می شود کارخانه تولید چادر مشکی در داخل کشوری که حجم بالای مصرف آن را دارد، تعطیل می شود و کره جنوبی باید برای ما چادر مشکی بفرستد و در کنار آن باید انواع لباس های مستهجن که لباس نیستند و برهنگی هستند با قیمت ارزان همه جا در دسترس باشد چرا متوجه نیستیم؟

وی خاطرنشان کرد: باید جلوی نفوذ در فرهنگ گرفته شود و نفوذها در حجاب سینما، کتاب، فضای مجازی و غیره دارند کار می کنند و مسئولان باید بیدار و هوشیار باشند و مردم باید حواسشان جمع باشد و از مسئولان بخواهند و حساسیت باید بالا باشد.

امام جمعه موقت کرمان تصریح کرد: مدیران باید در مجموعه های خود نسبت به مسائل دینی و فرهنگی حساس باشند و خودشان رعایت ضوابط شرعی را مدیریت کنند.

حجت الاسلام شیخ بهائی با تاکید بر این مطلب که حجاب، قانون مشخصی دارد و دستگاه های اجرایی باید به وظایف خود را عمل کنند، تاکید کرد: قوه قضائیه نیز باید به این مهم ورود کند و اگر دستگاه ها به وظایف خود عمل می کنند باید تشویق و اگر نمی کنند باید تنبیه شوند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود روز پزشک را نیز گرامی داشت و گفت: لزوم توجه به انجام انواع طب ضروری است و باید طب اسلامی و سفارشات اسلام برای طب را همواره مد نظر قرار داد و پزشکان منحصر به طب جدید نباشند.

خطیب جمعه کرمان، پزشکان را به رعایت تقوای خداوند سفارش کرد و گفت: رعایت تقوای الهی در حوزه پزشکی به تشخیص درست، مداوای صحیح و رعایت حال ضعفا و فقرا است.

حجت الاسلام شیخ بهائی، سالروز شهادت سید علی اندرزگو از مبارزان انقلاب را نیز گرامی داشت و گفت: این شهید در رساندن پیام های امام و ترساندن عوامل رژیم بسیار موفق بود و در جریان انقلاب به شهادت رسید.

وی ضمن گرامیداشت هفته دولت با تشکر از دست اندرکاران دولت، عنوان کرد: سفارش می کنیم تقوای الهی را رعایت کنید و آنچه بر عهده شماست را به خوبی انجام دهید و در این رابطه نیاز به تدبیر، برنامه ریزی و اجرای خوب است.

امام جمعه موقت کرمان در ادامه ضمن تبریک عید غدیر، گفت: غدیر مانند چشمه ای است که جوشیده و همه انسان ها از زلال ناب رسول اکرم (ص) باید بهره مند شوند و در آن زمان ولی فقیه زمان پیامبر (ص) و پس از ایشان امام علی (ع) و سایر امامان بوده اند و در زمان کنونی، امام عصر (عج) هستند و در زمان غیبت ایشان، رهبر معظم انقلاب اسلامی نائب ایشان هستند.

وی تاکید کرد: بیعت ما با رهبری به معنای بیعت با امام زمان (عج)، امیرالمومنین (ع) و پیامبر اکرم (ص) است از این رو غدیر همیشه جریان دارد.

۳۰۲۹/۷۴۴۰

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل