بزرگ بودن مک لارن و فشار شدید روی لندو نوریس


فرمول یک ایران – لندو نوریس می گوید که بزرگ بودن نام و کمپانی مک لارن، به او در اولین فصل فرمول یکش فشار زیادی وارد کرده است. نوریس نیم فصل خیره کننده ای را در ابتدای 2019 داشته و با دو بار کسب رده ششمی به مک لارن کمک کرد تا بهترین رده را در  بین تیم های میانه جدول کسب کند. او در مصاحبه با موتوراسپورت درباره ی اندازه مک لارن گفت: بسیار دیوانه...

فرمول یک ایرانلندو نوریس می گوید که بزرگ بودن نام و کمپانی مک لارن، به او در اولین فصل فرمول یکش فشار زیادی وارد کرده است.

نوریس نیم فصل خیره کننده ای را در ابتدای 2019 داشته و با دو بار کسب رده ششمی به مک لارن کمک کرد تا بهترین رده را در بین تیم های میانه جدول کسب کند. او در مصاحبه با موتوراسپورت درباره ی اندازه مک لارن گفت:

بسیار دیوانه کننده است، اینکه چطور همه چیز خوب بوده و چه تعداد از افراد در کمپانی هستند.

در مقایسه با اکثر تیم ها بسیار سطح بالاست. هر روز آنجا قدم میزنم، فوق العاده است. با بسیاری از افراد صحبت می کنم از بچه های آیرودینامیک گرفته تا افراد در دیگر بخش ها؛ بخش فیبر کربن یا تعمیر و نگهداری. همیشه خوب بوده و چیزهای بیشتری را می فهمم.

بزرگ بودن مک لارن و فشار شدید روی لندو نوریسبزرگ بودن مک لارن و فشار شدید روی لندو نوریس لندو نوریس، سباستین فتل و مکس ورشتپن – اتریش 2019

نوریس در ادامه افزود که وجود افراد بسیار، فشار بیشتری را به او اضافه می کند:

دانستن این موضوع که بسیاری از افراد به من و کارلوس متکی هستند تا کارمان را به درستی انجام دهیم، کمی فشار اضافه می کند.

فشار بیشتری روی شما وارد می شود اما این فشار کم کم از بین می رود. در اولین مسابقه با خودم گفتم “بسیاری از افراد در گاراژم چشم انتظار هستند”. در حال حاضر نیز اینگونه است اما آرامش بیشتری دارم و اعتماد بیشتری به رانندگی ام دارم که بتوانم بهتر عمل کنم و تیم را ناامید نکنم.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصاویر جنجالی ترانه علیدوستی روی تخت بیمارستان پس از انتشار خبر بیماری + عکس