ستاره ملی‌پوش به خاطر جان دخترش قید 18 میلیون یورو را زد + عکس


ستاره ملی‌پوش به خاطر جان دخترش قید  18 میلیون یورو  را زد + عکس

رکنا: ستاره ملی‌پوش و بلژیکی بورسیادورتموند در مصاحبه‌ای عنوان کرد دلیل اصلی برای پشت‌پا زدن به کسب درآمدی کلان در چین و بازگشت به اروپا چه بوده است.

به گزارش رکنا، آکسل ویتسل تا جام جهانی 2018 در تیم تیانجین چین بازی می‌کرد. بعد از آن پیکارها اما به فوتبال اروپا بازگشت و به تیم بورسیادورتموند آلمان ملحق شد.

هافبک دفاعی ارزشمند بلژیکی‌ها در تیم چینی سالیانه 18 میلیون یورو درآمد کسب می‌کرد.

اما حقوق سالیانه‌‌اش در تیم ژرمنی کمتر از این رقم است. علت این که وی به درآمد هنگفت نه گفت و به اروپا بازگشت، موضوع سلامت دخترش بود.

ویتسل به سایت اشپوکس گفت:دخترم ناراحتی سخت روده داشت و در بیمارستان‌های که در کشور آسیایی در محدوده سکونت ما وجود داشتند،‌امکان معالجه‌اش نبود.به همین خاطر مجبور بودیم مرتب به پکن بیایم که شرایط سختی را ایجاد می کرد.از طرفی زمان در حال سپری شدن بود. بیماری پیشرفت می کرد و خطرناک می‌شد.

او ادامه داد:در یکی از بیمارستان‌های چین که ما برای این منظور رفتیم، حتی ساعت‌ها در انتظار نوبت ایستادیم.همان موقع بود که به همسرم گفتم بعد از جام جهانی به اروپا بازخواهیم گشت.

ویتسل در سال‌های 2017 و 2018 برای تیانجین بازی کرد و پیش‌ از آن عضو استاندارد لیژ، بنفیکا و زنیت سن‌پترزبورگ بود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


175 سوال جرات و حقیقت برای دختران و پسران + ایده عاشقانه