ویدیو گیم پلی بازی اونجرز را تماشا کنید [گیمزکام 2019]


ویدیو گیم پلی بازی اونجرز را تماشا کنید [گیمزکام 2019]

اولین ویدیو از گیم پلی بازی اونجرز / انتقام جویان (Avengers) در گیمزکام 2019 منتشر شد که در ادامه می‌توانید به تماشای آن بپردازید. در ادامه با ما همراه باشید.  در این ویدیو گیم پلی از بازی اونجرز شما شاهد همکاری اعضای اصلی تیم انتقام جویان برای مبارزه با دشمنان در سن فرانسیسکو خواهید بود.... نوشته ویدیو گیم پلی بازی اونجرز را تماشا کنید...

اولین ویدیو از گیم پلی بازی اونجرز / انتقام جویان (Avengers) در گیمزکام 2019 منتشر شد که در ادامه می‌توانید به تماشای آن بپردازید. در ادامه با ما همراه باشید.

در این ویدیو گیم پلی از بازی اونجرز شما شاهد همکاری اعضای اصلی تیم انتقام جویان برای مبارزه با دشمنان در سن فرانسیسکو خواهید بود. بازی انتقام جویان در سال 2017 با نام پروژه اونجرز معرفی شد اما نام آن در سال 2019 تغییر کرد و در جریان نمایشگاه E3 2019 برای اولین بار ویدیویی پیرامون بخش داستانی آن منتشر شد.

قهرمانان این بازی در واقع یک نسخه دیگر از تیم اصلی انتقام جویان در دنیای سینمایی مارول هستند، از جمله بیوه سیاه، کاپیتان آمریکا، هالک، مرد آهنی و ثور. داستان بازی از جایی آغاز می‌شود که به دلیل اتفاقاتی، کاپیتان آمریکا کشته می‌شود و میان اعضای تیم فاصله می‌افتد. پس از گذشته چند سال، دشمنان تازه‌ای ظهور می‌کنند و حالا انتقام جویان برای شکست دادن آن‌ها باید یک بار دیگر متحد شوند.

حال در جریان نمایشگاه گیمزکام 2019، برای اولین بار می‌توانید گیم پلی بازی را مشاهده کنید. این ویدیو که از بخش‌های آغازین بازی است، همانند یک بخش آموزشی نیز جلوه می‌کند زیرا شما در نقش تمامی شخصیت‌های اصلی به بازی می‌پردازید و با مکانیک‌های گیم پلی هر کدام آشنا می‌شوید. این تریلر را در ادامه تماشا کنید.

ویدیو گیم پلی بازی اونجرز – Avengers

همان طور که مشاهده کردید، هر کدام از شخصیت‌ها، یک سبک مبارزه منحصر بفرد دارند. ثور می‌تواند چکش مشهورش را به سمت دشمنان پرتاب کند و همچنین آن را مانند پره هلیکوپتر بچرخاند و دشمنان را از بین ببرد. مرد آهنی قابلیت پرواز دارد و بخش‌های گیم پلی او معمولا شاهد بخش‌هایی در آسمان خواهد بود، او همچنین علاوه بر بمب‌های مختلفی که شلیک می‌کند، یک لیزر قدرتمند نیز دارد. البته ثور هم با کمک چکش، قابلیت پرواز دارد اما آیرون من به دلیل اسحله‌های مختلف لباس مخصوص‌اش، در آسمان کارآمدتر است و می‌تواند دشمنانی که در فاصله دورتر قرار دارند را به راحتی نابود کند.

و اما هالک، همان طور که از او انتظار داشتیم، گیم پلی پرقدرت و دیوانه‌واری دارد. او می‌تواند جهش‌های بلندی کرده و با تمام قدرت بر زمین بکوبد و تمامی دشمنان را نابود کند. او همچنین از دشمنان به عنوان سلاح استفاده می‌کند. هالک شاید قابلیت پرواز نداشته باشد اما با جهش‌های بلند، به سرعت در محیط جا به جا می‌شود. کاپیتان آمریکا با استفاده از سپر می‌تواند در مقابل حملات دشمنان مقاومت کند و با پرتاب آن همانند بومرنگ، چند دشمن را در کمتر از چند لحظه، از بین ببرد.

آخرین کاراکتر قابل بازی در این تریلر، بیوه سیاه است که در مقابل یک غول آخر (تَسک مستر) قرار می‌گیرد. او با استفاده از ابزارهای مختلف، می‌تواند برای دقایقی ناپدید شود و یا به دشمنان شوک الکترونیکی وارد کند. دو اسلحه کُلت نمادین او نیز در بازی وجود دارد.

جلوه‌های بصری و گرافیک بازی اونجرز درخشان به نظر می‌رسد و طراحی شخصیت‌ها نسبت به تریلر داستانی قبلی بهبود پیدا کرده است (طرفداران به این مسئله انتقاد کرده بودند). این گیم پلی نشان می‌دهد که با بازی هیجان انگیزی رو به رو هستیم و تغییر گیم پلی بازی بین شخصیت‌ها، به مخاطب یک احساس سینمایی می‌دهد.

بازی اونجرز در تاریخ 15 مه 2020 (26 اردیبهشت 1399) برای کنسول های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و رایانه های شخصی منتشر می‌شود. همچنین نسخه بتای بازی به زودی برای کنسول پلی استیشن 4 منتشر خواهد شد و کسانی که بازی را پیش خرید کرده‌اند، این فرصت را دارند که زودتر آن را تجربه کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...