هشدار شدیداللحن حزب‌ الله عراق به آمریکا


هشدار شدیداللحن حزب‌ الله عراق به آمریکا

خبرگزاری آریا- برای آخرین بار به دشمن آمریکایی هشدار می دهیم هرگونه حمله جدید به مواضع مقاومت، پاسخی کوبنده و شدید به همراه خواهد داشت.

هشدار شدیداللحن حزب‌ الله عراق به آمریکا
خبرگزاری آریا- گردان‌های حزب‌ الله عراق: برای آخرین بار به دشمن آمریکایی هشدار می دهیم هرگونه حمله جدید به مواضع مقاومت، پاسخی کوبنده و شدید به همراه خواهد داشت.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، گردان های حزب الله عراق در بیانیه ای با اشاره به حملات اخیر به مقرهای بسیج مردمی (حشد الشعبی) اعلام کرد: ما اطلاع داریم که آمریکایی ها برای انجام حملات مستقیم یا غیرمستقیم دیگر و یا تحریک صهیونیست ها به انجام آن برنامه ریزی می کنند. آمریکایی ها، شماری از مزدوران داخلی را برای جاسوسی در مورد مقرهای نظامی به خدمت گرفته اند تا به آنها اطلاعات برسانند. بعید نیست آمریکایی ها در حال برنامه ریزی برای از میان برداشتن مجاهدان و شخصیت های ملی باشند. برای آخرین بار به دشمن آمریکایی هشدار می دهیم هر گونه حمله جدید به مواضع مقاومت, پاسخی کوبنده و شدید به همراه خواهد داشت.
گردان های حزب الله عراق در ادامه بیانیه خود خطاب به نیروهای آمریکایی تأکید کرد: مقرها و مواضع شما امنیت تان را حفظ نمی کند چرا که همه آنها در تیررس موشک های ما قرار دارند. اگر رویارویی آغاز شود، پایان آن با اخراج کامل شما از منطقه همراه خواهد بود.

مقامات عراقی: بسیج مردمی بخشی فعال در ساختار دفاع ملی عراق است
نخست وزیر و رئیس جمهور و رئیس پارلمان عراق روز پنج شنبه برای بررسی اوضاع امنیتی و به ویژه انفجارهای اخیر در پایگاه های حشد الشعبی، نشست مشترکی برگزار کردند.
عادل عبدالمهدی، برهم صالح و محمد الحلبوسی همچنین بر ضرورت تحقیق در مورد همه گزارش ها و اطلاعات در خصوص حملات اخیر به پایگاه های الحشد الشعبی و پایبندی به منشور سیاسی واحد ملی مبتنی بر تقویت همبستگی داخلی و پافشاری بر اصل حفظ حاکمیت, امنیت و استقلال عراق تأکید کردند.
در همین حال؛ روسای سه گانه عراق اهمیت پایبندی به موضع رسمی حکومتی را در مخالفت با جنگ نیابتی و تلاش هر طرف منطقه ای و بین المللی برای وارد کردن عراق به جنگ ضروری دانستند. آنها همچنین بر این نکته که سازمان بسیج مردمی عراق بخشی فعال از ساختار دفاعی عراق است، تأکید کردند.

سفارت آمریکا در بغداد، محل حضور صهیونیست ها برای ضربه زدن به امنیت عراق
نماینده پارلمان عراق با اشاره به حملات اخیر به مواضع سازمان بسیج مردمی عراق گفت: یک تیم امنیتی اسرائیلی در سفارت آمریکا در بغداد حضور دارد که انجام مأموریت های متعددی از جمله حمله به مواضع و پایگاه های امنیتی عراق را برعهده دارد.
به گزارش شبکه تلویزیونی المیادین؛ حسن سالم نماینده پارلمان عراق از فراکسیون صادقون که از فرماندهان گردان های عصائب اهل الحق است, با بیان این موضوع افزود این تیم اسرائیلی, عملیات ترور و انفجارها را در عراق انجام می دهد و آخرین مورد آن, حمله به پایگاه ها و انبارهای تسلیحات الحشد الشعبی بوده است. بسته نشدن سفارت آمریکا در عراق به معنای این است که امنیت و آرامش در عراق برقرار نخواهد شد.

مقابله حشد الشعبی با یک پهپاد جاسوسی
به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما از بغداد؛ بسیج مردمی عراق یک پهپاد ناشناس را که بر روی یکی از پایگاه های حشد الشعبی در جنوب بغداد پرواز و جاسوسی می کرد، وادار به عقب نشینی کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر فوق العاده زیبای خانم بازیگر سریال در پناه تو بعد 29 سال ! / انگار قالی کرمانه !