زایمان عجیب زن 22 ساله اردبیلی + عکس


زایمان عجیب زن 22 ساله اردبیلی + عکس

حوادث رکنا: رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی اورژانس اردبیل از یک زایمان موفق در داخل آمبولانس با تلاش تکنسین‌های اعزامی اورژانس آبی‌بیگلو خبر داد.

به گزارش گروه حوادث رکنا، مجید غریبانی اظهار کرد: روز گذشته به دنبال درد زایمان مادر ۲۲ ساله تیم فوریت‌های پزشکی اورژانس به درمانگاه روستای نیارق نمین اعزام شدند.

وی افزود: مأموریت تیم اعزامی اورژانس انتقال مادر باردار به بیمارستان علوی اردبیل بود اما کادر درمانی متوجه وقوع زایمان می‌شوند.

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی اورژانس اردبیل تصریح کرد: دو تکنسین اعزامی اورژانس با کمک ماما و پرستار درمانگاه روستای «نیارق» بلافاصله مراحل تسهیل زایمان برای مادر در آمبولانس اورژانس را فراهم می‌کنند و با کار تیمی چهار نفره موفق شدند در راه اردبیل زایمان را انجام دهند.

غریبانی بیان کرد: از ابتدای سال‌جاری پنج زایمان در داخل آمبولانس‌های استان اردبیل انجام گرفته است که خوشبختانه با تلاش تکنسین‌ها هر پنج زایمان با موفقیت کامل انجام شده و مادر و نوزاد با صحت و سلامت به مراکز درمانی انتقال یافته‌اند.

وی گفت: پس از انجام موفق زایمان، مادر و فرزند وضیعت عمومی مناسبی داشتند و بلافاصله به بیمارستان علوی اردبیل انتقال داده شدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در