اولین تصاویر کیا اپتیما 2021 در دره مرگ!


اولین تصاویر کیا اپتیما 2021 در دره مرگ!

فعلاً اوضاع بر وفق مراد سدان ها نیست. مشتریان کراس اوورها، شاسی بلندها و پیکاپ ها را به چنین خودروهای ریشه‌داری ترجیح می‌دهند اما این باعث نشده کیا نسل جدید اپتیما 2021 را آماده نکند. برای اولین بار تصاویر جاسوسی این خودرو در حال تست در دره‌ی مرگ آمریکا منتشر شده است. پوشش‌های استتاری زیاد... The post اولین تصاویر کیا اپتیما 2021 در دره مرگ!...

فعلاً اوضاع بر وفق مراد سدان ها نیست. مشتریان کراس اوورها، شاسی بلندها و پیکاپ ها را به چنین خودروهای ریشه‌داری ترجیح می‌دهند اما این باعث نشده کیا نسل جدید اپتیما 2021 را آماده نکند. برای اولین بار تصاویر جاسوسی این خودرو در حال تست در دره‌ی مرگ آمریکا منتشر شده است.

اولین تصاویر کیا اپتیما 2021 در دره مرگ!
پوشش‌های استتاری زیاد در روی این خودرو خودنمایی می‌کنند اما می‌توان جزئیات سقف و رکاب‌های جانبی را تا حدی تشخیص داد. البته انتظار نمی‌رود یک بازطراحی شدید را شاهد باشیم بلکه طراحی این خودرو تکامل یافته‌ی نسل فعلی خواهد بود. درست همانند کیا سراتوی جدید، اپتیما 2021 از نظر طراحی وام‌دار استینگر خواهد بود. طراحی این خودرو روی خط سقف روان و خمیده و ابعاد و تناسبات پهن تمرکز خواهد داشت. همانند هیوندای سوناتا 2020، اپیتمای جدید نیز از نظر فاصله بین محوری و پهنا رشد خواهد کرد.

اولین تصاویر کیا اپتیما 2021 در دره مرگ!
داخل کابین این خودرو هم از تکنولوژی‌های مدرن معرفی شده در سوناتای جدید استفاده خواهد شد و فضای آن نیز بهبود خواهد یافت. شاید برخی تجهیزات این خودرو مختص تریم های فول باشند اما مواردی همچون شارژ بی‌سیم، دستیار پارک و… می‌توانند در نسخه‌های پایه هم وجود داشته باشند. داشبورد جدید و متریال باکیفیت‌تر هم جزو ویژگی‌های اپتیمای جدید خواهند بود.


سخن گفتن درباره‌ی قوای محرکه‌ی این خودروی کره‌ای زود است اما احتمال استفاده از پیشرانه‌های 4 سیلندر جدید یا ارتقا یافته وجود دارد. همچنین انتظار می‌رود نسخه‌های هیبریدی و پلاگین هیبریدی اپتیما 2021 نیز معرفی شود.

اولین تصاویر کیا اپتیما 2021 در دره مرگ!
با توجه به افت فروش سدان ها باید گفت خودروسازانی که در سبد محصولات خود سدان های زیادی دارند باید اقدام به نونوار کردن آن‌ها نمایند. برخی برندها همچون فورد اقدام به خاتمه تولید محصولات سدان خود می‌کنند اما کیا هنوز هم به دنبال رقابت با برندهایی همچون هوندا و تویوتاست. کیا اپتیمای جدید می‌تواند خونی تازه به رگ‌های این خودرو تزریق کند. احتمالاً محصول جدید کیا در اوایل سال آینده معرفی خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس همسر عروسکی محمدرضا رهبری بازیگر سریال سیب ممنوعه / همسر شیکش رو دست همه زد !