به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ میترا چین‌سری، سرمربی تیم فوتسال بانوان نامی‌نو اصفهان درباره وضعیت تمیش در گفتگو با خبرنگار برنا عنوان کرد: نامی‌نو سال گذشته موفق شد عنوان قهرمانی را به دست بیاورد بنابراین امسال کار دشوار‌تری در پیش داریم. سیاست کلی باشگاه نامی‌نو استفاده از بازیکنان بومی و جوان است؛ بازیکن‌هایی که استعدادهای خوبی دارند ولی متاسفانه جایی را برای شکوفا کردن این توانایی‌ها نداشتند. در کنار این قطعا ما تلاش خواهیم کرد از عنوان قهرمانی خود در لیگ هم دفاع کنیم.

او ادامه داد: وضعیت لیگ فوتسال بانوان سال به سال بهتر می‌شود و به نظرم امسال لیگ منظم‌تر و بهتری را شاهد خواهیم بود. 5 یا 6 تیم هستند که امسال یارگیری خوبی داشتند و از مدعیان اصلی قهرمانی محسوب می‌شوند بنابراین انتظار می‌رود بازی‌های پرهیجانی را شاهد باشیم.

سرمربی نامی‌نو درخصوص نقل و انتقلات اول فصل گفت: همانطور که گفتم هدف ما بازی دادن به بازیکنان جوان و کمتر دیده شده است. در واقع 80 درصد بازیکنان تیم نامی‌نو همه بومی هستند و در مقایسه با سایر تیم‌ها ما ملی پوش کمتری داریم ولی در مجموع تیم خوبی دارم و با همین پتانسیل هم برای کسب مقام تلاش خواهیم کرد.

او در پایان درباره دیدار با ساپیا در هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر گفت: سایپا تیم خوب و منسجمی است و یارگیری خوبی را هم در اول فصل انجام داد. متاسفانه ما در بازی نخست‌مان مقابل حفاری به دلیل نبود تمرکز لازم بین بچه‌ها و نداشتن تعدادی از بازیکنان اصلی نمایش خوبی نداشتیم ولی با وجود اینکه بازی دوم مان مقابل سایپا سخت خواهد بود سعی می‌کنیم از امتیاز میزبانی استفاده لازم را ببریم و اولین بردمان را کسب کنیم.