بیانیه گام دوم انقلاب با محوریت مساجد و مسجد محوری تبیین می شود


بیانیه گام دوم انقلاب با محوریت مساجد و مسجد محوری تبیین می شود

حجت الاسلام شکری با تاکید بر اهمیت ظرفیت مساجد، گفت: بیانیه گام دوم انقلاب با محوریت مساجد و مسجد محوری تبیین می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، «حجت الاسلام کاظم شکری» با حضور در مسجد حضرت معصومه (س) مسکن پیام ماهدشت که میزبان ششمین محفل انس با قرآن کریم به مناسبت دهه ولایت و امامت است، گفت: برپایی محافل قرآنی در رشد و بالندگی فعالیت های فرهنگی محلات با محوریت مساجد موثر است.


مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز با تاکید بر اهمیت پیاده سازی گام دوم انقلاب، افزود: بیانیه گام دوم انقلاب با محوریت مساجد و مسجد محوری تبیین می شود.

وی تصریح کرد: به جهت روشنگری بیانیه گام دوم انقلاب در خصوص جوانان و نوجوانان و آینده سازان ایران اسلامی تمام همت و تلاش خود را به جد در جهت تقویت، جذب و ارتقاء سرمایه های ارزشمند انقلاب اسلامی به کار بسته ایم و محور تمامی فعالیت ها و اقدامات را مساجد قرار داده ایم، تا هم ابتدا با مسجد پیوندی برقرار کنند و اینکه مساجد را پر بار و پر جنب و جوش کنیم و از این محل مقدس که سنگر اسلام است به نحوه احسن استفاده کنیم.

وی افزود: این مراسم اشاعه فرهنگ قرآن و قرآن خوانی، اجتماع گزینی، زیرساختار سازی جهت جمع خوانی قرآن کریم، تدبیر در قرآن و تجمع دوستانه و صمیمی اهالی محله به بهانه یک دور همی مذهبی آن هم در زمانی که ابتدایش عید قربان و انتهایش عید غدیر خم است، ۲ حادثه اثر گذار که نیازمند ساعت ها و روز ها مباحثه و تدریس است، یادآور دین مبین اسلام و جایگاه مهم نقش رهبری، امامت و مردم است.

وی ضمن تبریک دهه امامت و ولایت و جشن عید غدیرخم این حادثه و واقعه بزرگ تاریخ اسلام که بیانگر جایگاه و عظمت و حساسیت ولایت و امامت در اسلام است، توضیح داد: پیامبر اسلام (ص) سه روز صبر می کنند تا تمام حجاج برسند و پیامبر اکرم صلی الله علی بن ابیطالب را به عنوان وصی و جانشین خود معرفی می کنند با این کار هم جامعه اسلامی را مستحکم تر، هم دین اسلام کامل و تکمیل می شود.

حاشیه های این مراسم تفسیر آیاتی که توسط قاری محترم و استانی قرائت شد و پرچم گردانی و متبرک شدن محفل انس با قرآن توسط خادمیاران رضوی و همچنین به حاضرین در مجلس گلدان هایی که نشانه شادابی و طروات است، اهداء شد.

پایان پیام/565

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان