آمادگی جمعیت هلال احمر کرمانشاه برای امدادرسانی هوایی به زائران اربعین


آمادگی جمعیت هلال احمر کرمانشاه برای امدادرسانی هوایی به زائران اربعین

دکتر معتمدی، با اشاره به استقرار پست های امدادی و تمهیدات اندیشیده شده برای میزبانی اربعین حسینی، از آمادگی یک فروند بالگرد جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه برای امدادرسانی به زائران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از جمعیت هلال احمر کرمانشاه، «فرزین معتمدی» در بازدید از امداد هوایی هلال احمر استان بر لزوم حفظ آمادگی و سرعت عمل کادر پروازی و نجاتگران امداد هوایی تاکید کرد.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه، با اشاره به بازگشایی مرز خسروی و پیش بینی میزبانی از بیش از یک میلیون زائر در استان، گفت: با توجه به نزدیکی ایام اربعین حسینی (ع) و تردد زائران اباعبدلله حسین(ع) در جاده های مواصلاتی استان، پایگاه های امداد و نجات جاده ای هلال احمر به ارائه خدمت به آنان می پردازند،

وی اظهار کرد: جمعیت هلال احمر با همه ظرفیت و توان خود در کنار سایر دستگاه های امدادی حضور پیدا کرده و در مسیر تردد زائران خدمت رسانی می کند .

معتمدی، خاطرنشان کرد: علاوه بر پایگاه های امداد و نجات جاده ای،.امداد کوهستان و پست های امدادی موقت، یک فروند بالگرد جمعیت هلال احمر استان نیز به صورت آماده باش آماده خدمات رسانی به زائران عزیز می باشد .

پایان پیام/81

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مدل کیک جشن الفبا کلاس اول