اظهارات معاون نماینده روسیه در سازمان ملل


به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما (http://www.iribnews.ir) ؛ دیمیتری پولیانسکی معاون نماینده دائم روسیه در سازمان ملل عصر پنج شنبه به وقت محلی...

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما ؛ دیمیتری پولیانسکی معاون نماینده دائم روسیه در سازمان ملل عصر پنج شنبه به وقت محلی (نیویورک) اعلام کرد جاه طلبی های آمریکا سبب شده تا در آستانه مسابقه تسلیحاتی قرار بگیریم.

پولیانسکی در نشست شورای امنیت درباره امنیت و صلح بین المللی گفت: «همکاران، در روز دوم ماه اوت سال جاری اتفاق بسیار ناراحت کننده و مهمی رخ داد. ایالات متحده از "پیمان منع موشک‌های هسته‌ای میان‌برد" (INF) خارج شد. از بسیاری جهات این پیمان بسیار مهم برای ایجاد معماری امنیتی منطقه ای و جهانی بود.»
پولیانسکی افزود: «به طور کلی، آیا می دانید که به دلیل جاه طلبی های ژئوپلیتیکی ایالات متحده، همه ما یک قدم تا رقابت تسلیحاتی فاصله داریم که به هیچ وجه قابل کنترل و تنظیم نیست؟ ما بسیار نگران این چشم انداز هستیم. اما به نظر می رسد همکاران آمریکایی ما اینگونه (نگران) نیستند. در بسیاری از جهات اگر به دونالد ترامپ رئیس جمهور باور داشته باشید، آمریکا برای رقابت تسلیحاتی آمادگی دارد، زیرا ظاهراً این امکان وجود دارد که بر دشمن بالقوه خود به معنای مادی و فنی غلبه کند.»

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ حسین رحیمی ریگی برگرد