پرداخت 90 درصدی مطالبان پزشکان در طرح نسخه الکترونیکی


پرداخت 90 درصدی مطالبان پزشکان در طرح  نسخه الکترونیکی

به گزارش شبکه خبری بانک و بیمه  بینا به نقل از قدس آنلاین  به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، دکتر محسن رعنایی در نشست خبری هدف از اجرای این طرح را آسان سازی روند پذیرش بیماران، ارتقای خدمات به بیماران و جلوگیری از هدررفت منابع و ایجاد پرونده الکترونیکی برای بیمار عنوان کرد. وی...

به گزارش شبکه خبری بانک و بیمه "بینا" به نقل از قدس آنلاین

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، دکتر محسن رعنایی در نشست خبری هدف از اجرای این طرح را آسان سازی روند پذیرش بیماران، ارتقای خدمات به بیماران و جلوگیری از هدررفت منابع و ایجاد پرونده الکترونیکی برای بیمار عنوان کرد.

وی اظهار داشت: طرح نسخه نویسی الکترونیکی در سال جاری نیز در بجنورد مرکز استان اجرایی خواهد شد و به مرور در سایر شهرستان ها نیز پذیرش بیماران الکترونیکی خواهد شد.

وی در ادامه جلسه از پرداخت ۱۴۰ میلیارد ریال از مطالبات موسسات طرف قرارداد خود در بخش دولتی و خصوصی خبر داد و گفت: ازمجموع این مبلغ ۷۵ میلیارد ریال در بخش دولتی و دانشگاه، ۳۶ میلیارد ریال در بخش روستایی و عشایری ، ۲۹ میلیارد ریال در بخش خصوصی ومابقی نیز مربوط به طرح پزشک خانواده است.

رعنایی ابراز امیدواری کرد که در سال جاری با پیگیری ها و تخصیص اعتبارات لازم شاهد تداوم روند پرداخت مطالبات طرف قرارداد باشیم.

وی با اشاره به بیمه شدگان تحت پوشش کمیته امداد نیز گفت: حدود ۴۵ درصد از مددجویان کمیته امداد تحت پوشش این بیمه سلامت قرار دارند که از خدمات این بیمه بهره مند می شوند.

وی ادامه داد: اکنون۵۵ درصد مددجویان زیر پوشش کمیته امداد در این استان برای دریافت دفترچه خود اقدام نکرده اند که تقاضا داریم قبل از نیاز به ۳۳ دفتر پیشخوان آماده ارائه خدمت به این عزیزان در استان مراجعه کرده و دفترچه دریافت کنند.

مدیر کل بیمه سلامت خراسان شمالی همچنین از تحت پوشش قراردادن مددجویان زندانی خبرداد و گفت: یکی دیگر از اقدامات سازمان بیمه سلامت در کل کشور تحت پوشش قراردادن مددجویان زندانی و خانواده آنهاو استفاده از خدمات بستری بیمه سلامت است که تنها شرط استفاده از این خدمت عدم وجود پوشش بیمه ای سایر بیمه های پایه هاست.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه افغانستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر