رونالدو: شکی نیست که من و مسی، یکدیگر را به بازیکن بهتری تبدیل کردیم؛ دلیلی نمی‌بینم نتوانم در آینده با او شام بخورم!


رونالدو: شکی نیست که من و مسی، یکدیگر را به بازیکن بهتری تبدیل کردیم؛ دلیلی نمی‌بینم نتوانم در آینده با او شام بخورم!

رونالدو احتمال شام خوردن با مسی را رد نمی‌کند!

طرفداری - کریستیانو رونالدو، فوق ستاره یوونتوس از روابط حرفه‌ای عالی‌اش با لیونل مسی می‌گوید.

رونالدو و مسی بدون تردید بهترین بازیکنان قرن 21 بوده‌اند و نامشان را در تاریخ فوتبال جاودانه کرده‌اند. این دو روی هم 10 توپ طلا فتح کرده‌اند و هر یک کلکسیونی از افتخارات تیمی و فردی دارد.

به گزارش مارکا، رونالدو می‌گوید:

هیچ شکی ندارم که مسی مرا به بازیکن بهتری تبدیل کرد و برعکس. کاری که مسی تاکنون انجام داده را بی نهایت تحسین می‌کنم. او اخیرا گفت که بابت رفتن من از لیگ اسپانیا احساس تاسف کرده چون آن رقابت میان ما را دوست داشت. او پیشتر هم گفته بود بابت سه قهرمانی متوالی ما در لیگ قهرمانان اروپا کمی ناراحت و آزرده خاطر شده است. البته طبیعی است و من هم وقتی او با بارسلونا جام می‌برد، همین احساس را داشتم.

رقابت من و مسی در فوتبال اتفاق زیبایی بوده ولی منحصر به فرد نیست. مایکل جردن در بسکتبال چنین رقابتی داشت؛ آیرتون سنا و پروست در فرمول یک هم این طور بودند و ... نقطه مشترک همه این‌ها، رقابت سالم بین آنها بود. به لحاظ حرفه‌ای رابطه‌ای عالی با مسی دارم چون در 15 سال اخیر لحظات و اتفاقات مشابهی را در کنار هم تجربه کردیم. وقتی او می‌بیند من عناوین فردی را کسب می‌کنم، باید برایش ناراحت کننده باشد. درست مثل من وقتی او جایزه می‌برد. کارنامه فوتبالی مسی را تحسین می‌کنم. من و او هرگز با هم شام نخورده‌ایم اما دلیلی نمی‌بینم این اتفاق نتواند در آینده رخ بدهد. او آرژانتینی است؛ درست مثل همسر من. بنابراین من مشکلی برای شام خوردن با مسی نمی‌بینم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


توی 10 ثانیه حدس بزن / چه کسی از دست پلیس فرار کرده؟