استاندار چهارمحال و بختیاری یکم شهریورماه را به پزشکان تبریک گفت


استاندار چهارمحال و بختیاری یکم شهریورماه را به پزشکان تبریک گفت

به گزارش ایرنا، اقبال عباسی روز جمعه در پیام خود تاکید کرد : نامگذاری اول شهریور، زادروز حکیم ابوعلی سینا به عنوان روز پزشک، فرصتی است که دگر بار از سپیدجامگانی که با مجاهدت و ایثارشان جانی تازه به جامعه می بخشند یادی شود.

وی در این پیام خود افزوده است : جامعه ی پزشکی ایران اسلامی علاوه بر برخورداری از بزرگ مردانی که فروغ علم و اندیشه شان در سپهر دانش بشری همیشه راهگشا بوده است، ابن سینا ،جرجانی، رازی و دانشمندان و طبیبان فرهیخته که علم را در خدمت انسانیت و رشد فضایل اخلاقی قرار داده، بر خود می بالد که افرادی پاک نهاد و نیکو سرشت به پشتوانه ی توانایی و دانایی توشه گرفته از فرهنگ ملی و اسلامی در سودای تامین سلامت انسانها همت خویش را به کار گرفته اند و مجدانه تلاش می نمایند.

در ادامه آمده است : پزشکانی که در ۸ سال دفاع مقدس با ایثار و حماسه خود عزتی به سرزمین ما بخشیدند، و حال آنانی که افتخار خدمت به محرومین و دردمندان را با هیچ موقعیتی برابری نداده اند.

در پایان خاطر نشان شده است: اینجانب یکم شهریور ماه که به شایستگی روز پزشک نامگذاری شده است را به جامعه پزشکیاستان چهارمحال و بختیاری ، صمیمانه تبریک عرض نموده و از خداوند متعال، مزید توفیقاتشان را در راستای خدمت به مردم شهید پرور و جامعه ایران اسلامی مسئلت می نمایم.

۲۰۹۷

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی