کوتینیو: افتخار می‌کنم که در بایرن مونیخ هستم؛ رونالدینیو همیشه بزرگترین الگوی من بوده است


کوتینیو: افتخار می‌کنم که در بایرن مونیخ هستم؛ رونالدینیو همیشه بزرگترین الگوی من بوده است

کوتینیو خیلی خوشحال است که به بایرن مونیخ پیوسته است.

طرفداری - فیلیپه کوتینیو به تازگی به بایرن مونیخ پیوسته است و آماده است توانایی هایش را در تیم جدیدش نشان دهد. طرفداران بایرن منتظر هنرنمایی ستاره برزیلی تیم شان هستند.

کوتینیو اخیرا مصاحبه ای اختصاصی با شبکه تلویزیونی رسمی بایرن مونیخ داشته است. بخش هایی از آن را با هم مرور می کنیم:

افتخار می کنم که اینجا هستم. بایرن مونیخ باشگاه بزرگی است که تاریخ زیبایی دارد و نکته کلیدی این بود که فهمیدم مدیران تیم به جذب من علاقه مند هستند. حالا خوشحالم که بخشی از این باشگاه بزرگ هستم. من تیاگو را می شناسم. قبلا زیاد با هم صحبت می کردیم. او اهل ریو دو ژانیرو است و ما دوستان مشترکی داریم. ما قبلا در مورد بایرن صحبت کردیم و او در مورد نحوه کار این باشگاه توضیح داد. من قبل از اینکه به اینجا بیایم، عاشق بایرن شدم.

در مورد زبان آلمانی:

تا حدی می توانم به انگلیسی ارتباط برقرار کنم. کاملا متوجه جملات انگلیسی می شوم. می خواهم آلمانی را هم یاد بگیرم. حتما وقت آزادم را برای این کار اختصاص خواهم داد تا بتوانم جملات آلمانی را بفهمم. این زبان خیلی برای من جالب است.

در مورد اهدافش:

هدف من همیشه قهرمانی در جام های مختلف است. من به باشگاهی بزرگ آمده ام که بازیکنانی فوق العاده در اختیار دارد. امیدوارم بتوانم به تیم کمک کنم و از آنها چیزهای تازه یاد بگیرم. می خواهم تاثیر مثبتی در زمین بازی داشته باشم.

در مورد الگوهایش:

رونالدینیو همیشه بزرگترین الگوی من بوده است. رونالدو و پله هم همین طور.

در مورد شهر مونیخ:

قبلا این طور فکر می کردم که مردم مونیخ بسیار تحصیل کرده هستند. آنها مهربانی شان را خیلی خوب نشان می دهند. این چیزی است که احساس می کنم. این نکته خیلی برای من مهم است. من به همه احترام می گذارم و به نظرم این باعث می شود راحت باشم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج