سومین جشنواره فیلم‌های کودک و نوجوان در زاهدان آغاز شد


سومین جشنواره فیلم‌های کودک و نوجوان در زاهدان آغاز شد

زاهدان- ایرنا- معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: سومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودک و نوجوان همزمان با سراسر کشور از 31 مرداد تا چهارم شهریور در سینما هلال زاهدان آغاز شد.

نصیراحمد ملازهی پنجشنبه شب در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در این جشنواره ۱۰ فیلم بلند کودک و نوجوان هر روز در ۲ سانس اکران خواهد شد.

وی گفت: با هماهنگی انجام شده با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و ارگان‌هایی مانند کمیته امداد امام خمینی(ره) و سازمان بهزیستی، تماشای فیلم‌ها برای کودکان و نوجوانان حاشیه شهر، کودکان کار، معلولان و افراد بی‌بضاعت رایگان است.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه قیمت بلیط برای سایر افراد نیز بسیار پایین در نظر گرفته شده است، افزود: در این جشنواره فیلم‌ها توسط ۱۵ داور کودک و نوجوان دختر و پسر داوری و امتیازدهی می‌شود.

وی بیان کرد: با توجه به تبلیغات محیطی و فضاهای مجازی استقبال خوبی از سوی کودکان و خانواده‌های‌شان در این جشنواره پیش‌بینی می‌شود.

ملازهی گفت: با توجه به اینکه این فیلم‌ها از بهترین آثار سینمایی کشور و جهان محسوب می‌شود و برای نخستین بار فقط در این جشنواره اکران خواهند شد از خانواده‌ها تقاضا داریم که کودکان و نوجوانان خود را از دیدن این فیلم‌ها محروم نکنند.

وی افزود: امروز ۲ فیلم انیمیشن به نام‌های بنیامین و داستانهای باغ جادویی به نمایش درآمد.

۹۹۲۳**۶۰۸۱

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لاوروف: سران ارمنستان به دنبال برهم زدن روابط با روسیه هستند