سرمربی تیم فوتسال اهورا بهبهان: بازیکنانم در برابر حریفان روان بازی می کنند


سرمربی تیم فوتسال اهورا بهبهان: بازیکنانم در برابر حریفان روان بازی می کنند

اهواز - ایرنا - سرمربی تیم فوتسال اهورا بهبهان گفت: بازیکنان ما نسبت به فصل گذشته بسیار روانتر بازی می کنند و دیگر در برابر حریفان تیم دست و پا بسته‌ای نیستیم.

محمد حجت پنجشنبه شب پس از تساوی مقابل تیم فوتسال گیتی پسند در نهمین هفته لیگ برتر به خبرنگار ایرنا گفت: بازیکنان ما امشب بسیار پرتلاش و دونده ظاهر شدند و توپ و میدان را به خوبی در اختیار داشتیم اما آنطور که باید نتوانستیم از موقعیتهای خود بهره لازم را ببریم.

وی با بیان اینکه از عملکرد بازیکنانم در این دیدار راضی هستم گفت: فصل گذشته چون اولین سال حضورمان را در لیگ برتر تجربه می کردیم هنوز با شرایط لیگ آشنا نبودیم اما در این فصل بازیکنانمان بسیار روان تر بازی می کنند.

حجت با بیان اینکه تیم گیتی پسند تیم بسیار خوب و با تجربه‌ای است که از بازیکنان ملی پوش بسیاری بهره می برد گفت: آن ها از هشت بازی قبل خود ۱۵ امتیاز کسب کرده بودند و در صدر جدول قرار دارند که این موضوع نشان از قدرت تیم حریف دارد.

وی با بیان اینکه در ابتدای مسابقات سه بازی سنگین انجام دادیم و توانستیم ۶ امتیاز کلیدی کسب کنیم گفت: معتقدم در بازی امشب بچه‌های ما بهتر از حریف بودند اما کم تجربگی بازیکنان ما در برخی از صحنه ها موجب شد نتوانیم پیروز میدان شویم.

سرمربی اهورا گفت: تیم ما بازی به بازی بهتر می شود اگر چه حمایت پرشور هواداران در نتایج ما بسیار موثر است.در بهبهان به هیچ تیمی باج نمی دهیم و دوست داریم با برد مقابل حریفان، شادی را به هوادارانمان تقدیم کنیم.

وی با بیان اینکه تیم ما کاملاً بومی است و از جوانان بهبهان به خوبی بهره بردیم گفت: ما تنها ۳ بازیکن از شهرستان‌های همجوار جذب کردیم و بقیه بازیکنان تیم بهبهانی هستند همچنین در این فصل چند بازیکن متولد ۸۰ در اختیار داریم.

حجت گفت: هدف اول ما این است که تیم را در لیگ نگه داریم و در مرحله بعد بتوانیم جزء هشت اول رقابت‌ها به مرحله حذفی صعود کنیم. برای برگزاری مسابقات مان نیاز به یک سالن بزرگ‌تر داریم تا هواداران از دیدن بازی‌های ما محروم نشوند.

سرمربی تیم فوتسال اهورا بهبهان گفت: بازیکنانمان در این فصل به خودباوری لازم رسیده اند و از رویارویی با حریفان ترسی ندارند. امیدوارم در ادامه بتوانیم نتایج بهتری کسب کنیم.

به گزارش ایرنا دیدار تیم‌ های فوتسال اهورا بهبهان و گیتی پسند با نتیجه سه بر سه به پایان رسید.

۹۸۷۹/۶۰۰۲

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جشنواره طنز «دادخند» در یزد 2 ساله شد