کنسرت موسیقی گروه رستاک در گرگان برگزار شد


کنسرت موسیقی گروه رستاک در گرگان برگزار شد

گرگان - ایرنا - کنسرت موسیقی گروه رستاک با اجرای قطعات بازآفرینی شده از ملودی های نواحی مختلف ایران پنجشنبه شب در تالار فخرالدین اسعد گرگان برگزار و عواید آن به نفع سیل زدگان استان گلستان اختصاص یافت.

اجرای گروه رستاک به سبب اجرای قطعات متنوعی از نواحی مختلف ایران و عمدتا شامل خراسان، لرستان، کرمان، بوشهر، شیراز، کردستان، آذربایجان و گیلان با استقبال و تشویق گسترده تماشاچیان که از اقصی نقاط گلستان گردهم آمده بودند؛ مواجه شد.

جمعیت استان گلستان هم ترکیبی از اقوام، مذاهب و نژادهای مختلف ایران است.

اعضای رستاک را سیامک سپهری سرپرست گروه و نوازنده تار؛ فرزاد مرادی خواننده و نوازنده سه تار، عود، باغلاما و توپوز؛ بهزاد مرادی خواننده و نوازنده سازهای کوبه ای؛ اکبر اسماعیل پور نوازنده تار و عود؛ دینا دوستی نوازنده کمانچه؛ امید مصطفوی نوازنده تنبک و سازهای کوبه ای؛ حامد بلندهمت نوازنده سازهای بادی؛ مجید پوستی نوازنده سازهای کوبه ای؛ صبا جمالی نوازنده قانون؛ پریسا اینانلو نوازنده سازهای کوبه ای و صفرعلی رمضانی نوازنده میهمان با ساز کمانچه در قطعه گیلانی رعنا تشکیل می دادند.
فرزاد مرادی یکی از خوانندگان گروه رستاک در بخشی از اجرای برنامه گفت: ساخت برخی قطعات اجرا شده امشب؛ بازتنظیم و بازخوانی شده است.

وی با خوشحالی از اختصاص عواید حاصل از این برنامه به نفع سیل زدگان استان گلستان، از اینکه گروهش هم در این کار مشارکت کمی داشت ابراز رضایت کرد.

جمال جاودانی تهیه کننده برنامه گروه رستاک و مدیر عامل موسسه پژواک سبز انتظار هم گفت که از جمله برنامه های جنبی این کنسرت برپایی نمایشگاه تولیدات صنایع دستی زنان شهرستان سیل زده آق قلا در مجاورت تالار فخرالدین اسعد گرگان است.

استان گلستان به مرکزیت گرگان با حدود ۱.۹ میلیون نفر جمعیت در بهار سال ۹۸ با سیل مخربی مواجه شد که بر اثر آن علاوه بر تخریب گسترده زیرساخت های این خطه شمالی ۱۱ نفر جان خود را از دست دادند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گلستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تراشه اسنپدراگون 8 نسل 4 کوالکام از مصرف انرژی بالایی برخوردار خواهد بود