تمهیدات معاونت گذرنامه پلیس امنیت عمومی پایتخت برای زائران اربعین


تمهیدات معاونت گذرنامه پلیس امنیت عمومی پایتخت برای زائران اربعین

معاون مهاجرت و گذرنامه پلیس امنیت عمومی پایتخت، از آمادگی کامل این پلیس برای ارایه خدمات به زائران کربلای معلی در اربعین حسینی(ع) امسال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ محمد عطایی با اشاره به این‌که معاونت مهاجرت و گذرنامه تهران بزرگ در ۲ محور گذرنامه ایرانی و اتباع خارجی، مبادرت به ارائه خدمات می کند، به جزئیات این خبر پرداخت و گفت: در حوزه خدمات گذرنامه به شهروندان تهرانی این معاونت با ۲ اداره گذرنامه مرکزی واقع در خیابان شهید مطهری نبش کوه نور و شهرری واقع در بلوار بسیج ضمن ارائه بخشی از خدمات، مسئولیت نظارت بر امور گذرنامه بیش از ۱۳۷ دفتر خدمات الکترونیک انتظامی تهران بزرگ را بر عهده دارد.

این مقام انتظامی عنوان کرد: اداره گذرنامه مرکزی واقع در خیابان شهید مطهری، نظارت بر بخش گذرنامه دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی شمال، شمال شرق، شمال غرب و شرق تهران را برعهده دارد و اداره گذرنامه شهرری نیز نظارت بر بخش گذرنامه دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی جنوب، جنوب شرق و جنوب غرب را عهده دار است.

سرهنگ عطایی، تشریح کرد: ادارات تابعه معاونت مهاجرت و گذرنامه پلیس امنیت عمومی پایتخت، با نزدیک شدن به ایام ماه محرم و اربعین حسینی(ع) ضمن افزایش ساعت کاری خود تا ساعت ۶ عصر، در روزهای عادی و ارائه خدمات در روزهای تعطیل، خدمات مضاعفی را به شهروندان تهرانی ارائه می کند.

وی افزود: مساعدت با اتباع خارجی که قصد شرکت در این مراسم مذهبی را دارند منوط به اتخاذ تصمیم وزارت امور خارجه و وزارت کشور است.

معاون مهاجرت و گذرنامه تهران بزرگ، در پایان خاطرنشان کرد: افرادی که در پیاده روی سال گذشته به هر نحو گذرنامه خود را گم کرده و یا تخلفات گذرنامه ای در ورود و خروج از مرز داشته اند، از هم اکنون با مراجعه به اداره بررسی صلاحیت گذرنامه در ساختمان مرکزی واقع در خیابان شهید مطهری، اقدامات اولیه را انجام دهند تا زمان برگزاری مراسم با مشکل مواجه نشوند.


به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ محمد عطایی با اشاره به این‌که معاونت مهاجرت و گذرنامه تهران بزرگ در ۲ محور گذرنامه ایرانی و اتباع خارجی، مبادرت به ارائه خدمات می کند، به جزئیات این خبر پرداخت و گفت: در حوزه خدمات گذرنامه به شهروندان تهرانی این معاونت با ۲ اداره گذرنامه مرکزی واقع در خیابان شهید مطهری نبش کوه نور و شهرری واقع در بلوار بسیج ضمن ارائه بخشی از خدمات، مسئولیت نظارت بر امور گذرنامه بیش از ۱۳۷ دفتر خدمات الکترونیک انتظامی تهران بزرگ را بر عهده دارد.

این مقام انتظامی عنوان کرد: اداره گذرنامه مرکزی واقع در خیابان شهید مطهری، نظارت بر بخش گذرنامه دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی شمال، شمال شرق، شمال غرب و شرق تهران را برعهده دارد و اداره گذرنامه شهرری نیز نظارت بر بخش گذرنامه دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی جنوب، جنوب شرق و جنوب غرب را عهده دار است.

سرهنگ عطایی، تشریح کرد: ادارات تابعه معاونت مهاجرت و گذرنامه پلیس امنیت عمومی پایتخت، با نزدیک شدن به ایام ماه محرم و اربعین حسینی(ع) ضمن افزایش ساعت کاری خود تا ساعت ۶ عصر، در روزهای عادی و ارائه خدمات در روزهای تعطیل، خدمات مضاعفی را به شهروندان تهرانی ارائه می کند.

وی افزود: مساعدت با اتباع خارجی که قصد شرکت در این مراسم مذهبی را دارند منوط به اتخاذ تصمیم وزارت امور خارجه و وزارت کشور است.

معاون مهاجرت و گذرنامه تهران بزرگ، در پایان خاطرنشان کرد: افرادی که در پیاده روی سال گذشته به هر نحو گذرنامه خود را گم کرده و یا تخلفات گذرنامه ای در ورود و خروج از مرز داشته اند، از هم اکنون با مراجعه به اداره بررسی صلاحیت گذرنامه در ساختمان مرکزی واقع در خیابان شهید مطهری، اقدامات اولیه را انجام دهند تا زمان برگزاری مراسم با مشکل مواجه نشوند.

کد خبر 4699361

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان