سوداگر مرگ با 18 کیلوگرم حشیش دستگیر شد


رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از دستگیری یک خرده فروش مواد مخدر در شمال تهران خبر داد.

سوداگر مرگ با 18 کیلوگرم حشیش دستگیر شدبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ محمد بخشنده رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت گفت: با تحقیقات انجام شده از سوی ماموران پایگاه پنجم این پلیس در خصوص فعالیت مجرمانه یک توزیع کننده مواد مخدر در محدوده شمال تهران، مشخص شد وی ضمن ارتباط با قاچاقچیان مواد مخدر اقدام به دپوی مقادیری مواد مخدر در مخفیگاه کرده و قصد توزیع آن را دارد.

این مقام انتظامی گفت: با تحقیقات گسترده پلیسی و اقدامات اطلاعاتی ماموران مشخص شد متهم به تازگی مقادیر معتنابهی "حشیش" را از قاچاقچیان خریداری و کرده که با روشن شدن زوایای پنهان این پرونده، نتیجه تحقیقات در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت.

وی افزود: متعاقبا دستور بازداشت متهم و بازرسی از مخفیگاه وی صادر و تیم‌های عملیاتی برای دستگیری او وارد عمل شدند که در نهایت این عملیات در ۲۲ مرداد ماه امسال انجام و پس از دستگیری متهم در مخفیگاهش، این محل مورد بازرسی قرار گرفت که طی آن ۱۸ کیلو و ۸۰۰ گرم حشیش کشف شد.

سرهنگ بخشنده، تصریح کرد: متهم به پایگاه پنجم پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت، منتقل شد و در تحقیقات انجام شده به جرم خود مبنی بر توزیع مواد مخدر اعتراف و پس از تکمیل پرونده راهی دادسرا شد.

انتهای پیام/

قاچاقچی حشیش در دام پلیس افتاد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طرفداری عجیب شیلا خداداد از تتلو / او را خیلی دوست دارم ! + عکس