توخته: توانستیم خود را به خوبی محک بزنیم


توخته: توانستیم خود را به خوبی محک بزنیم

به گزارش ایرنا از فدراسیون والیبال، امیرحسین توخته شامگاه پنجشنبه در خصوص پیروزی تیم نوجوانان ایران برابر بلغارستان افزود: بازی خیلی خوبی را ارائه داده و توانستیم خود را مقابل تیم خوب بلغارستان محک بزنیم.

وی اضافه کرد: این بازی خیلی به تیم ما فشار نیاورد و البته باید اذعان کرد که تیم بلغارستان تیم خوب و قابل احترامی است هرچند که در ست دوم بازی کمی بد بودیم و باختیم ولی در ادامه بهتر شدیم و بازی را به سود خود کردیم و امیدوارم در بازی‌های بعدی هم بتوانیم پیروز شویم.

وی درباره شکست ایران برابر بلغارستان در ست دوم و بازگشت شاگردان محمد وکیلی به بازی گفت: سرمربی به من گفت که به بازیکنان بگویم بازی را شل نگیرند و من هم به آقای وکیلی گفتم که نگران نباشید ما این بازی را می‌بریم و خدا رو شکر که پیروز شدیم.

تیم ملی نوجوانان ایران عصر روز پنجشنبه /31 مرداد ماه/ با درخشش چهار بازیکن ارومیه‌ای در پست‌های پاسور، قدرتی‌زن و قطرپاسور، نخستین پیروزی تیم‌ ملی والیبال نوجوانان ایران در رقابت‌های قهرمانی جهان را با نتیجه سه بر یک مقابل بلغارستان رقم زد.

در این دیدار «امیرحسین توخته» بازیکن قدرتی‌زن و ملی‌پوش ارومیه‌ای با کسب 27 امتیاز به عنوان امتیازآورترین بازیکن زمین معرفی شد.

امیرحسین توخته در پست قدرتی‌زن، بردیا سعادت در پست قطرپاسور و سهیل مسعود و علی‌اصغر نبی‌زاده نیز در پست پاسور، چهار بازیکن تاثیرگذار ارومیه‌ای در کنار امیرحسین خانی، عبدالمختار بوش، امین خواجه خلیلی، سهیل کمال‌آبادی، مهران فیض امام دوست، امیررضا سرلک، مهدی جلوه و سجاد جلوداریان بازیکنان حاضر در رقابت‌های جهانی 2019 تونس هستند.

تیم ملی ایران در گروه دوم مسابقات نوجوانان جهان با ایتالیا، جمهوری‌چک، بلغارستان و کلمبیا هم‌گروه است و فردا /جمعه اول شهریورماه/ در دومین دیدار مقابل تیم ملی چک صف‌آرایی می‌کند.

پانزدهمین دوره مسابقات والیبال زیر ۱۷ سال جهان از ۳۰ مرداد تا ۸ شهریور به میزبانی تونس در حال برگزاری است و ایران در ۱۴ دوره گذشته، ۲ طلا، ۲ نقره و ۲ برنز به دست آورده است و سومین تیم پرافتخار مسابقات محسوب می‌شود.

تیم ملی نوجوانان ایران در سال ۲۰۱۷ با هدایت محمد وکیلی قهرمان جهان شد.

محمد وکیلی به عنوان سرمربی، محمد منصوری، رضا وکیلی‌فرجاد، رضا مومنی‌مقدم، حمید جعفرزاده و یاشار جوادی به عنوان مربی، محمدامین شاکری به عنوان آنالیزور، مهدی آقاصادق‌خباز به عنوان بدنساز و مهرداد سعادت‌مهر به عنوان تراپیست بازیکنان را در مسابقات جهانی نوجوانان همراهی می‌کنند.

7156/6185/

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس