بیوگرافی کامل سم ورثینگتون به همراه عکس های او و همسرش


بیوگرافی کامل سم ورثینگتون به همراه عکس های او و همسرش سم ورثینگتون با نام کامل “ساموئل هنری جان ورثینگتون” بازیگر و نویسنده استرالیایی است در تاریخ 2 آگوست سال 1976 در گادلمینگ، ساری، انگلستان متولد شده است.قد سم ورثینگتون 1.78 متر است. خانواده: او فرزند جین جی (خانه دار) و رونالد دبلیو ورثینگتون می باشد. او خواهری به نام لوسیندا دارد. وی در...

بیوگرافی کامل سم ورثینگتون به همراه عکس های او و همسرش

بیوگرافی کامل سم ورثینگتون به همراه عکس های او و همسرش

سم ورثینگتون با نام کامل “ساموئل هنری جان ورثینگتون” بازیگر و نویسنده استرالیایی است در تاریخ 2 آگوست سال 1976 در گادلمینگ، ساری، انگلستان متولد شده است.قد سم ورثینگتون 1.78 متر است.

خانواده:

او فرزند جین جی (خانه دار) و رونالد دبلیو ورثینگتون می باشد. او خواهری به نام لوسیندا دارد.

وی در کالج هنر جان کورتین در رشته درام تحصیل کرد اما قبل از پایان تحصیلات مدرسه را رها کرد. پدرش او را با 400 دلار و یک بلیط یک طرفه به کوئینزلند فرستاد و او کارش را با ساختمان سازی و مشاغل عجیب و غریب آغاز کرد و در نهایت در شهر سیدنی ساکن شد.

سم در سن نوزده سالگی در حالی که به عنوان کارگر ساختمان سازی مشغول به کار بود در آزمون موسسه ملی هنرهای دراماتیک شرکت کرد و بورسیه تحصیلی را به دست آورد. او سال 1998 از این موسسه فارغ التحصیل شد.بیوگرافی کامل سم ورثینگتون به همراه عکس های او و همسرش

بیوگرافی کامل سم ورثینگتون به همراه عکس های او و همسرش

فیلم ها:

سم ورثینگتون که بیشتر به خاطر بازی در فیلم آواتار به شهرت رسیده، سال 2000 و با نقش کوتاهی در فیلم بوتمن وارد دنیای بازیگری شد و پس از آن در فیلم جنگ هارت با بروس ویلیس و کالین فارل هم بازی شد.

سم اولین بار در سال 2003 و در یک فیلم کم هزینه آسیایی به عنوان نقش اصلی ظاهر شده است.

از فیلم های سم ورثینگتون می توان به مکبث، نابودگر با بازی کریستین بل، برخورد تایتان ها با بازی لیام نیسون، بدهی با بازی هلن میرن، مردی روی لبه با در کنار الیزابت بنکس، خشم تایتان ها، سابوتاژ در کنار آرنولد شوارتزنگر، کیک با بازی جنیفر آنیستون، اورست با بازی جیسون کلارک و جاش برولین، ستیغ هک‌ سا در کنار اندرو گارفیلد، کلبه با بازی اکتاویا اسپنسر، دعاهای شکارچی و تیتان اشاره کرد.

آواتار 2 و 3 از فیلم های جدید سم ورثینگتون به کارگردانی جیمز کامرون هستند که سال 2020 اکران خواهند شد.

ازدواج و همسر سم ورثینگتون:

وی بین سال های 2008 تا 2011 با ناتالی مارک (متخصص مد) دوست بوده است.بیوگرافی کامل سم ورثینگتون به همراه عکس های او و همسرش

بیوگرافی کامل سم ورثینگتون به همراه عکس های او و همسرش

سم در سال 2013 با لارا بینگل مدل استرالیایی نامزد کرده و سال 2014 ازدواج کردند. این زوج سال 2015 صاجب پسری به نام راکت زوت شدند و سال 2016 دومین پسر آن ها به نام راچر متولد شد.

حقایق جالب درباره او:

ثروت سم ورثینگتون 26 میلیون دلار برآورد شده است.

وقتی که سی ساله بود بیشتر اموالش را فروخت و حدود دو هزار دلار به دست آورد. او با این پول اتومبیلی خرید و تا قبل از آن که برای فیلم آواتار انتخاب شود در آن زندگی می کرد.

برای بازی در فیلم کازینو رویال (2006) پیشنهاد شد اما نقش به دنیل گریک رسید.

از نظر بینایی مشکل دارد اما عینک استفاده نمی کند.

هنرمندان مورد علاقه اش خاویر راد و برنارد فانینگ هستند.

بعد از جک جیلنهال و مت دیمون برای نقش آواتار پیشنهاد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بیوگرافی چهره‌ها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید