مردم همواره پای انقلاب ایستادند و مسئولان بدهکار این مردم هستند


مردم همواره پای انقلاب ایستادند و مسئولان بدهکار این مردم هستند

مرجع تقلید شیعیان گفت: همه باید با کمک و وحدت فقط به فکر خدمت به مردم بوده و در این جنگ اقتصادی و تحریم با مدیریت صحیح ان‌شاءالله مشکلات حل شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛آیت‌الله نوری همدانی در دیدار با بهرام سرمست استاندار قم که در دفتر معظم له برگزار شد،اظهار داشت:اقدامات شما و حضور شما در بین مردم و همچنین ایجاد طرح‌هایی از قبیل بازسازی بافت‌های اطراف حرم و ایجاد شهرک زائر و همچنین بررسی وضعیت تولید و سرمایه‌گذاری در استان نشان از همت بلند شما دارد و این قصد مبارک است و ان‌شاءالله باهمت شما این مسائل عملی شود.

وی بابیان حدیثی از امام سجاد علیه‌السلام و اهمیت خدمت به مردم بیان کرد: همه باید بدانند که طلبکار اصلی مردم هستند، مردمی که خون و شهید دادند و همواره پای نظام و انقلاب ایستاده‌اند و مسئولان بدهکار این مردم هستند.

مرجع تقلید شیعیان گفت: چند روز پیش سخنگوی دولت گفت که قیمت صد کالا به‌طور روزانه از طریق رسانه برای جلوگیری از تورم و افزایش قیمت اعلام می‌شود که این اقدام باید عملی شود،همه باید با کمک و وحدت فقط به فکر خدمت به مردم بوده و در این جنگ اقتصادی و تحریم با مدیریت صحیح ان‌شاءالله مشکلات حل شود.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه با اشاره به جایگاه قم و اهل آن تصریح کرد:وجود حرم کریمه اهل‌بیت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها در این شهر سبب می‌شود تلاش را چند برابر کنیم و تا می‌توانیم به زائران و مجاوران آن حضرت خدمت کنیم.

آیت‌الله نوری همدانی خاطرنشان کرد: با توجه به این موضوع که قم خاستگاه انقلاب اسلامی است، باید این شهر یک الگوی دینی و انقلابی نیز برای همه شهرها باشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر لطف حق به صورت داستان + متن شعر