شیک ترین و جدید ترین مدل موی دم اسبی 2020+ عکس


شیک ترین و جدید ترین مدل موی دم اسبی 2020+ عکس امروز این مطلبو اختصاص دادیم به خانومای شیک و دلبر.خب همونطور که هممون میدونیم مدل موی دم اسبی یکی از مدل‌های بسیار زیبا و پرطرفدار است که در ابتدا ممکن است کمی ساده به نظر آید، ولی می‌توان با استفاده از مدل‌های متنوع آن را در بیشتر مجالس مانند عروسی و یا مهمانی استفاده کرد. مدل مو‌های زنانه تنوع...

شیک ترین و جدید ترین مدل موی دم اسبی 2020+ عکس

شیک ترین و جدید ترین مدل موی دم اسبی 2020+ عکس

امروز این مطلبو اختصاص دادیم به خانومای شیک و دلبر.خب همونطور که هممون میدونیم مدل موی دم اسبی یکی از مدل‌های بسیار زیبا و پرطرفدار است که در ابتدا ممکن است کمی ساده به نظر آید، ولی می‌توان با استفاده از مدل‌های متنوع آن را در بیشتر مجالس مانند عروسی و یا مهمانی استفاده کرد.

مدل مو‌های زنانه تنوع بسیار زیادی داشته و هر کس می‌تواند مو‌های خود را با مدل‌های زیبایی فرم داده و ببندد. مدل موی دم اسبی نیز یکی از مدل‌های جذاب و پر طرفدار مو در میان دختران و خانم‌های جوان است. در این مطلب انواع متنوعی از مدل موی دم اسبی به صورت ساده و مجلسی را عنوان کرده ایم و تصاویر مرتبط در این خصوص برای شما قرار داده ایم.

دم اسبی یکی از راحت‌ترین و بهترین مدل‌ها برای بستن مو‌ها است که می‌توان با کمی مهارت و استعداد با کمک این مدل‌ها مو‌های خود را به زیبایی آرایش کرد. این نوع از مدل مو یکی از پرطرفدارین مدل مو‌های زنانه و دخترانه است که از زمان‌های گذشته تا به امروز بیشتر خانم‌ها از این مدل مو برای فرم داده به موهایشان استفاده می‌کنند.

برای بستن مو به صورت دم اسبی مدل‌ها و ترفندهای جالب و متنوعی وجود دارد که موها را از حالت یکنواخت و ساده بودن به موهایی جذاب و شیک تبدیل خواهد کرد. در ادامه تصاویری از جدیدترین مدل‌های متنوع برای موی دم اسبی ارائه شده است.

* دم اسبی ساده لختشیک ترین و جدید ترین مدل موی دم اسبی 2020+ عکس

شیک ترین و جدید ترین مدل موی دم اسبی 2020+ عکس

خیلی از خانم‌ها ترجیح می‌دهند که برای فعالیت‌های روزانه خود از مدل موی ساده که خودشان هم در منزل بتوانند موهایشان فرم و حالت دهند استفاده کنند. برای این منظور می‌توان از مدل موی دم اسبی ساده بهره برد.

*دم اسبی باز دخترانهشیک ترین و جدید ترین مدل موی دم اسبی 2020+ عکس

شاید جذاب‌ترین و بهترین مدل مو برای دختر خانم‌ها مدل موی دم اسبی باشد. این مدل مو امروزه در دنیای مد به یکی از شیک‌ترین و جذاب‌ترین مدل مو‌های موجود برای دختران تبدیل شده است.

*دم اسبی برای مجالسشیک ترین و جدید ترین مدل موی دم اسبی 2020+ عکس

اگر برای رفتن به عروسی و یا مهمانی به دنبال مدل مویی شیک و زیبا هستد، احتمالاً مدل دم اسبی برای مو بتواند انتخابی مناسب برایتان باشد.

*دم اسبی کوتاه و بالای سرشیک ترین و جدید ترین مدل موی دم اسبی 2020+ عکس

شیک ترین و جدید ترین مدل موی دم اسبی 2020+ عکس

اگر از افتادن مو در گردن خود ناراضی هستید. از این مدل می‌توانید برای بالا بردن مو‌های خود استفاده کنید و از زیبایی آن لذت ببرید. با این مدل، حجم مو‌ها کمی بیشتر به چشم می‌آید و با آن می‌توانید مدلی زیبا وخاص را داشته باشید.

*موی دم اسبی موج دارشیک ترین و جدید ترین مدل موی دم اسبی 2020+ عکس

مدل موی دم اسبی

یکی از مدل‌هایی که می‌تواند حالت سادگی را از مدل دم اسبی برای مو‌ها خارج نماید، مدل موج دار آن است. این موج‌ها را می‌توان با استفاده از وسایل حرارتی مانند بابلیس حالت برای آن ایجاد کرد و سپس به صورت دم اسبی مو‌ها را بست. از این مدل می‌توان برای عروسی یا مهمانی نیز استفاده کرد.

*دم اسبی با بافت در پشت موشیک ترین و جدید ترین مدل موی دم اسبی 2020+ عکس

دم اسبی و بافت مو

شیک ترین و جدید ترین مدل موی دم اسبی 2020+ عکس

اگر تمایل دارید از موهایتان در مقابل حالت آشفته و پراکنده محافظت کنید می‌توانید از این مدل بافت موی ساده استفاده کنید. ترکیبی زیبا از بافت تیغ ماهی و مدل موی دم اسبی می‌تواند یکی از انتخاب‌های ایده‌آل برای فصل تابستان و دورهمی‌های دوستانه باشد.

در این مدل با استفاده از یک بافت موی یک طرفه در جلوی مو علاوه بر اینکه مدلی زیبا برای قسمت جلوی مو ایجاد شده است، در حالت کلی نیز مو‌ها نمایی بسیار زیباتر به خود گرفته است. از این مدل موی زیبا می‌توانید برای عروسی و یا مجالس بسیار خاص استفاده کنید.

*دم اسبی به همراه اکسسوریشیک ترین و جدید ترین مدل موی دم اسبی 2020+ عکس
برخی از اکسسوری‌ها جلوه بسیار زیبایی را برای مو‌ها ایجاد می‌کنند و یک مدل موی ساده را به مدل مویی شیک تبدیل می‌کنند. برای این کار می‌توانید از اکسسوری‌های که مخصوص مدل موی دم اسبی وجود دارد، استفاده کنید. تا با استفاده از آن‌ها مدل موهایتان بسیار زیباتر دیده شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آرایش و سلامت مو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طرفداری عجیب شیلا خداداد از تتلو / او را خیلی دوست دارم ! + عکس