اسدی: تعدادی از بازیکنان ما اولین‌بار در ورزشگاه آزادی بازی کردند


اسدی: تعدادی از بازیکنان ما اولین‌بار در ورزشگاه آزادی بازی کردند

مربی تیم فوتبال پارس جنوبی گفت: ما مقابل تیمی بازی کردیم که سه دوره قهرمان لیگ برتر شده و در این بازی تعدادی از بچه‌های ما برای اولین‌بار در ورزشگاه آزادی حضور پیدا...

به گزارش خبرگزاری فارس، در چارچوب هفته اول مسابقات لیگ برتر دو تیم پرسپولیس و پارس جم امروز در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که با نتیجه یک بر صفر به سود سرخ‌پوشان پایتخت به پایان رسید.

مرتضی اسدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در پاسخ به این سؤال که بازی امروز مقابل پرسپولیس چطور بود، گفت: تیم ما امروز باخت اما این را من نمی‌گوییم همه می‌گویند ما مقابل تیمی که سه دوره متداول قهرمان لیگ برتر شده بازی کردیم. چند نفر از بازیکنان ما اولین باری بود که در استادیوم آزادی بازی می‌کردند. به هر حال یک مقدار زمان می‌برد و تیم ما هفته به هفته بهتر می‌شود.

وی در ادامه صحبت‌های خود در مورد اعتراضی که در بازی داشت، گفت: بازیکن توپ را با دست انداخت باید داور که پشت دروازه بود به داور وسط کمک می‌کرد. به هر حال تعداد داوران ما پنج نفر شده است اگر همین‌جا به داور کمک نکنند پس باید کجا به داور کمک کنند؟

اسدی در پایان صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: طی سال‌های گذشته برنامه 90 را داشتیم که بعد از بازی‌ها کارشناسی می‌کرد و حالا دیگر برنامه 90 را هم نداریم. واقعاً جای عادل فردوسی‌پور خالی است. این را باز هم می‌گویم جای او در فوتبال خالی است امیدوارم سازمان کاری کند تا دوباره این برنامه را داشته باشیم.

انتهای پیام/ر

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تالاب‌ های چهارمحال‌ و بختیاری از جاذبه های گردشگری در نوروز + عکس