کالدرون: پارس جم نمی‌گذاشت ما بازی کنیم/ به وقت‌کُشی‌ها اعتراض کردم


کالدرون: پارس جم نمی‌گذاشت ما بازی کنیم/ به وقت‌کُشی‌ها اعتراض کردم
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در بازی خانگی اگر زود گل نزنید به مشکل برمی‌خورید.

به گزارش فارس، گابریل کالدرون بعد از پیروزی یک بر صفر مقابل پارس جنوبی در نشست خبری گفت: از حمایت هواداران تشکر می کنم و به بازیکنانم بخاطر این سه امتیاز تبریک می گویم. این نخستین بازی در خانه بود و اگر در چنین بازی هایی زود گل نزنی بازی سخت می شود.با وجود همه سختی ها پیروز شدیم.

* فلسفه فوتبال آرژانتین استفاده از بازیکنان جوان است

کالدرون در مورد اینکه ترکیب پرسپولیس یک سورپرایز داشت و آن هم حضور روستایی بود، گفت: بازی های تدارکاتی زیادی داشتیم و می‌دانستم استفاده از بازیکن جوان در بازی اول سختی هایی دارد. در بازی های دوستانه این بازیکن عملکرد خیلی خوبی داشت. من به او خیلی اطمینان دارم و اگر اینگونه ادامه بدهد از او استفاده خواهم کرد. اینکه در ترکیب اصلی باشد سخت است اما از او استفاده می کنم اما فلسفه فوتبال آرژانتین این است که از بازیکنان جوان استفاده کنند.

* اگر نیمه اول گل می‌زدیم شرایط تغییر می‌کرد

کالدرون گفت: اگر نیمه اول گل می زدیم شرایط متفاوت بود اما چون گل نزدیم بازی سخت شد وبین نیمه با برخی بازیکنان صحبت کردیم و در نیمه دوم بازی بهتری ارایه کردیم.

* پارس جم می‌خواست که ما بازی نکنیم

وی در مورد اینکه از عملکرد تیمش رضایت دارد یا نه گفت: از بازیکنان راضی هستم اما از نظر فوتبالی بازی بهتری مد نظرم هست و تیم حریف هم آمده بود که ما بازی نکنیم. شما فوتبال اینجا را می شناسید. من تو من شدید و بازی فیزیکی و سانتر های بلند. آنها فوتبالی که دوست داشتند را خوب بازی کردند.

* به وقت کشی حریف اعتراض کردم

سرمربی پرسپولیس در مورد اعتراضش به بازی حریف بود یا تصمیم های داوری گفت: در ضربات شروع مجدد وقت کشی حریف معترض بودم. من قوانین فیفا را خوب می شناسم. وقت مفید بازی باید بیشتر باشد. ۱۵ تا ۱۶ دقیقه بازی واقعی داشتیم و نقش داور این است که حداقل ۲۰ دقیقه بازی مفید داشته باشیم ولی من از داور راضی هستم.

* امیری در حد عالی خودش نبود

کالدرون در مورد استفاده از بازیکنان در پست های مختلف و اینکه عالیشاه، ترابی و وحید امیری در گذشته همگی در هافبک چپ بازی می کردند اظهار داشت: من دوست دارم از بازیکنان خوب استفاده کنم و ترابی و امیری بازیکنان بزرگی هستند. امیری در سطح عالی خودش نبود. حریف یارگیری من تو من کرده بود و بازی که ما می خواستیم به چشم نیامد.

* دوست دارم قشنگ بازی کنیم به شرطی که حریف اجازه بدهد

سرمربی پرسپولیس در مورد بازی های دوستانه و فرصت خودش برای شناخت بازیکنان و این مسابقه اول رسمی بود و این تیم چقدر در طول ۹۰ دقیقه با تفکرات شما بازی کرد گفت: دوست دارم فوتبال قشنگ تری بازی کنیم اما وقتی حریف به شما اجازه نمی دهد خوب بازی کنید مجبور هستیم که تغییرات و جا به جایی های داشته باشیم. اگر تیم میزبان زود گل نزد بازیکنان عصبانی می شوند و در بازی های بعد اگر زود گل بزنیم بازی متفاوتی را شاهد خواهید بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


35 تصویر زمینه دخترانه جدید از عکس های شیک کیوت و با کلاس 2022