بزم شعر «از امید تا امیر» در توس برگزار می شود


بزم شعر «از امید تا امیر» در توس برگزار می شود

حشمت الله متین فر، مدیر مجموعه فرهنگی تاریخی توس (آرامگاه فردوسی)، با بیان این مطلب افزود: پنجمین بزم شعر با حضور 30 شاعر که آثار خود را ارائه می دهند،توسط دفتر ادبیات گردشگری و انجمن ادبی فردوسی و سایر انجمن های ادبی استان برگزار می شود. او با دعوت شاعران برای حضور در این گردهمایی شعر، گفت: شاعران آثار خود را به شماره همراه 09151022309 از طریق...

پنجمین گردهمایی شعر آرامگاه فردوسی، دوشنبه ۴ شهریور از ساعت ۴ تا ۷ عصر در محل آرامگاه این شاعر و حماسه سرای بزرگ با عنوان از «امید تا امیر» برگزار می شود.

حشمت الله متین فر، مدیر مجموعه فرهنگی تاریخی توس (آرامگاه فردوسی)، با بیان این مطلب افزود: پنجمین بزم شعر با حضور 30 شاعر که آثار خود را ارائه می دهند،توسط دفتر ادبیات گردشگری و انجمن ادبی فردوسی و سایر انجمن های ادبی استان برگزار می شود.

او با دعوت شاعران برای حضور در این گردهمایی شعر، گفت: شاعران آثار خود را به شماره همراه ۰۹۱۵۱۰۲۲۳۰۹ از طریق فضای مجازی ارسال کنند.

این مراسم که با عنوان "از امید تا امیر" هرساله برگزار می شود، یاد و خاطره شاعران و نویسندگان و هنرمندان مرحوم به ویژه مرحوم اخوان ثالث متخلص به امید و استاد امیر برزگر خراسانی و مرحوم جعفرزاده گرامی داشته می شود.

« دنیای سفر » این نوشته را از « میراث آریا » آورده است. واکاوی، پی گیری، نگارش و آفرینش، شایسته سپاسگزاری است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گردشگری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طرفداری عجیب شیلا خداداد از تتلو / او را خیلی دوست دارم ! + عکس