دولت در حمایت از سرمایه‌گذاران در آذربایجان‌غربی جدی است


دولت در حمایت از سرمایه‌گذاران در آذربایجان‌غربی جدی است

ارومیه- ایرنا- سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان‌غربی گفت: دولت از حضور سرمایه‌گذاران در بخش‌های عمرانی و اقتصادی در استان‌ استقبال و از این قشر با جدیت حمایت می‌کند.

پیمان آرامون روز پنج‌شنبه در بازدید از آخرین وضعیت اجرای مجموعه تجاری و تفریحی ستادیوم درارومیه افزود: آذربایجان‌غربی دروازه تجاری کشور با کشورهای اروپایی و مناطق مستعد سرمایه‌گذاری در بخش‌های تجاری و خدماتی است.
وی تاکید کرد: دولت ضمن استقبال از حضور سرمایه‌گذاران در این استان، حمایت‌های لازم در تامین نیازهای زیربنایی برای فعالان در این عرصه را اعمال می‌کند.
وی اضافه کرد: آذربایجان‌غربی در عرصه گردشگری نیز دارای ظرفیت و پتانسیل‌های زیادی است که با سرمایه‌گذاری در این بخش‌ها علاوه بر ایجاد اشتغال در منطقه در کسب درآمد و معیشت مردم استان نیز تحول قابل توجهی را ایجاد می کند.
مدیر طرح‌های عمرانی شهرداری ارومیه نیز در خصوص این طرح گفت: مجموعه تجاری، تفریحی ستادیوم در زمینی به مساحت ۵٣ هزار و ۴٧٠ مترمربع با زیربنای ٢١٣ هزار مترمربع در ۲ فاز در حال ساخت است.
حجت الاسلام بهنام قلی‌اوغلو افزود: برای اجرای فاز نخست تاکنون یک‌هزار و ٨٠٠ میلیارد ریال با مشارکت بخش خصوصی هزینه شده که تا پایان این مرحله مجموع سرمایه‌گذاری برای افتتاح آن به ٢ هزار و ۵٠٠میلیارد ریال افزایش خواهد یافت.
فاز نخست این طرح با مساحت ۹۰ هزار مترمربع شامل مجموعه‌های تجاری و فروشگاهی تا پایان آبان امسال آماده بهره‌برداری است.
۹‪۹۱۸/۲۰۹۳

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نخستین برات الکترونیکی تامین مالی زنجیره تامین توسط شبکه بانکی صادر شد