کوجیما اطلاعات اصلی بازی Death Stranding را منتشر کرد


کوجیما اطلاعات اصلی بازی Death Stranding را منتشر کرد

هیدئو کوجیما به طور ناگهانی از بازی Death Stranding تریلر جدیدی را منتشر کرد که بر اساس آن نام دو بازیگر در این بازی مشخص شد.

کوجیما اطلاعات اصلی بازی Death Stranding را منتشر کردبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، هیدئو کوجیما یکی از سازندگان عناوین رایانه‌ای است که در حال حاضر روی عنوان Death Stranding کار می‌کند و تا الان نیز سعی کرده است کمترین اطلاعات ممکن را از این بازی منتشر کند. این سازنده بازی که به کار‌های ناگهانی مشهور است، در مراسم Gamescom تریلر جدید از بازی Death Stranding نمایش داد که بر اساس این تریلر شخصیت جدید بازی مذکور مشخص شد.

این شخصیت مکانیک خواهد بود با نام peeing که Geoff Keighley مسئولیت ایفای نقش این شخصیت در بازی را بر عهده دارد. همچنین گفته می‌شود که دو تریلر از این بازی در مراسم مذکور به نمایش گذاشته شده است که یکی از آن‌ها صرفا به افرادی نمایش داده شد که در غرفه بازی Death Strandimg حضور داشتند و فعلا از آن هیچ اطلاعاتی در دسترس نیست.

کوجیما اطلاعات اصلی بازی Death Stranding را منتشر کرد

ظاهرا هدف این شخصیت در بازی متقاعد کردن سم برای پیوستن به تیم آن‌ها و کمک برای ساخت مجدد کشور آمریکا است. همچنین در تریلر منتشر شده از این بازی Norman Reedus در نقش Sam و Tommie Earl Jenkins نقش شخصیت Die-Hardman را بازی خواهد کرد. همچنین Lindsey Wagner را در نقش Amelie خواهیم دید. ظاهرا Amelie در این بازی سن ندارد و در تلاش برای متقاعد کردن شهرک‌های کوچک برای پیوستن به شبکه UCA’s Chiral است؛ در تریلر این عنوان همچنین فاش شد که این شخصیت توسط Homo Demens ربوده شده است، اما می‌تواند همواره با سم و هاردمن ارتباط بر قرار کند.

بیشتر بخوانید: عرضه عنوان محبوب یاکوزا برای کنسول PS4

در تمام تریلر منتشر شده از این بازی، سم پیشنهاد پیوستن یه UCA را از شخصیت‌های بازی قبول نمی‌کند، اما چیزی که به طور قطعی می‌توان حدس زد این است که احتمالا سم تا پایان داستان بازی نظر خود را تغییر خواهد داد و وارد این شبکه می‌شود؛ با این حال تا زمان عرضه بازی Death Stranding نمی‌توان درباره‌ای عنوان نظر قطعی داد و باید تا زمان عرضه آن در ۸ نوامبر برای کنسول PS4 منتظر ماند.

انتهای پیام/

معرفی دو شخصیت جدید در Death Stranding

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان