نقش انکار ناپذیر سرود در جهت دهی سیاسی و مذهبی کشور


نقش انکار ناپذیر سرود در جهت دهی سیاسی و مذهبی کشور

قربانلو با بیان اینکه تب سرود به همت پیشکسوتان و مربیان سرود با تأسی ازجمله زیبای رهبری(حفظه الله) که به سرود نیاز داریم، ایجاد شد، گفت: امروز تاثیرگذاری سرود را در جهت دهی سیاسی و مذهبی کشور مشاهده می کنیم.

«علی اصغر قربانلو» مربی سرود از زنجان و دارای سابقه ۲۵سال فعالیت در عرصه تواشیح و قرآن به خبرنگار شبستان گفت: ۱۰سال که به صورت تخصصی در مدارس سطح شهرو مساجداجرای سرودرا پیگیر است.

وی با تاکید به اینکه مربیان سرود برای پیشرفت باید به «هوای تازه» بپیوندند، اظهار کرد: ازروزی که مقام معظم رهبری(مدظله العالی)فرمودند سرود مثل یک هوای تازه و بهاری است و بر پیکرجامعه لازم است تلاش داریم سرود مساجد را مثل سال های اویل انقلاب رونق ببخشیم که امیدوارم بتوانیم موفق باشیم .

عضو شورای مشورتی طرح ملی«هوای تازه» با اشاره به اینکه در دوره های کوتاه مدت تلاش داریم کسانی که آمدند به دوره با دست پر به سمت گروهای خود برگردند، افزود: این دوره استادان، فنون آوازی و گروه داری را با مربیان کاملا بسیار کاربردی کار کردند تا سطح گروه ها ارتقا یابد.

قربانلو با بیان اینکه آینده سرود مساجد قطعا خوب است، تصریح کرد: تب سرود به همت پیشکسوتان و مربیان سرود با تأسی ازجمله زیبای رهبری(حفظه الله) که به سرود نیاز داریم، ایجاد شد.

وی با بیان اینکه امروز کمتر مراسمی است که اجرای سرود نداشته باشد، گفت: تاثیرگذاری سرود را در جهت دهی سیاسی و مذهبی کشور مشاهده می کنیم.

قربانلو با بیان اینکه نظم، انظباط، اخلاق، تعامل و... خروجی گروه های سرود است، اذعان کرد: تجربیات مربیان قدیمی سرود به واسطه هوای تازه در اختیار مربیان تازه نفس مساجد کشور قرار گرفت تا پیشرفت های زیادی را در ادامه راه شاهد باشیم.

پایان پیام/286

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اینفوگرافیک/ نکات کلیدی زندگی موفق در جزء هفدهم قرآن