رادو کم‌کارترین بازیکن زمین؛ پرسپولیس عوض نشدنی


رادو کم‌کارترین بازیکن زمین؛ پرسپولیس عوض نشدنی

خط دفاع محکم پرسپولیس، در این فصل هم کارش را کم نقص آغاز کرد.

خط دفاع محکم پرسپولیس، در این فصل هم کارش را کم نقص آغاز کرد.

به گزارش وبسایت نود، پرسپولیسی‌ها در سال‌های اخیر، عادت کرده‌اند عدد صفر را مقابل گل‌های خورده تیم‌شان ببینند و در فصل جدید هم فعلا این عادت را حفظ کرده‌اند. کالدرون دیروز در کنفرانس مطبوعاتی بازی با پارس جنوبی، گفته بود قصد دارد آمار خوب دفاعی گذشته را حفظ کند و سپس، سراغ بهبود اوضاع تهاجمی تیم خواهد رفت. قولی که عمل کرد و امشب، رادوشوویچ کم کارترین بازیکن زمین بود.

پرسپولیس در نبود بیرانوند، گل نخورد و رادوشوویچ حتی یک صحنه، وادار به واکنش نشد. پایان بازی با صفر شوت داخل چارچوب برای حریف، آمار بسیار خوبی برای پرسپولیس بود. تمام حملات حریف، با نمایش کم‌نقص شجاع و سیدجلال دفع شدند و حتی در معدود دفعاتی که پارس جنوبی به دروازه پرسپولیس نزدیک شد هم آن‌ها، اجازه زدن ضربه آخر به سمت رادو را ندادند.

پرسپولیس از لیگ شانزدهم تا امروز، هیچوقت بیشتر از 15 گل در یک فصل نخورده و این فصل هم، قصد ادامه همین مسیر را دارد. با مدافعینی که هنوز، بی اشتباه هستند و خیلی زود با مربی جدید هم هماهنگ شده‌اند. کالدرون در صورتی که بتواند این ثبات را برای مدت طولانی نگه دارد، بخش زیادی از راه موفقیت در پرسپولیس را رفته است.

22330

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پروفایل شب قدر | 110 عکس نوشته زیبا برای شب های قدر