خدمت به مساجد توفیق می خواهد


خدمت به مساجد توفیق می خواهد

جمالی با اشاره به اینکه خدمت به مساجد توفیق می خواهد، گفت: انسانی که در راستای کار خیر مسجد و تفکر مسجدی حرکت کند، موفق خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، آئین بزرگداشت روز جهانی «مساجد» و تجلیل از برگزیدگان نخستین المپیاد فرهنگی و ورزشی بچه های مساجد شهرستان بویراحمد امروز (31 مرداد) به همت ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد و بسیج محلات و مساجد سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور معاون سیاسی و امنیتی و اجتماعی استاندار، مدیرکل و معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه استان، فرماندار شهرستان بویراحمد، ائمه جماعات و مدیران کانون های فرهنگی و هنری در سالن فرهنگ اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد.

«احد جمالی» در این آئین با بیان اینکه ولایت در طول تاریخ مظلوم ماند، گفت: در روز عید غدیر امام علی (علیه السلام) به دستور خداوند از ناحیه پیامبر عظیم الشان اسلام به امت و امت ها در طول زمان و تاریخ معرفی شد.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد ضمن تاکید بر اینکه هر چه داریم از برکت وجود مسجد است، اظهار داشت: ما شیعیان اعتقاد به حکومت جهانی اسلامی داریم و معتقد هستیم که امام عصر (عجل الله تعالی فرجه شریف) ظهور و حکومت جهانی تشکیل خواهد داد.

وی با اشاره به اینکه انسان شیعه مسلمان هر روز آن باید مسجدی باشد و اعتقاد ما هم همین است، ادامه داد: باید اعمال، رفتار و اقتدار ما جهانی شود.

جمالی اضافه کرد: انقلاب اسلامی ایران که به رهبری امام راحل عظیم الشان به پیروزی رسید، فرمول های جهانی را بهم زد و عزتی برای مسلمانان به ویژه شیعیان در دنیا ایجاد کرد که امروز بعد از گذشت سالها هیمنه و هیبت انقلاب و نظام با رهبری مقام عظمای ولایت ابرقدرت ها را به ذلت کشاند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: به کوری چشم دشمنان نظام و انقلاب اسلامی اگر ملت ایران اراده کند، در همه زمینه ها می تواند نقش آفرین باشد و این عزتی است که اسلام و مساجد به ما داد.

وی با بیان اینکه دولت ها باید به فکر عمران و آبادانی مساجد باشند و دولتمردی که اعتقاد به مساجد ندارد دولت مرد نیست، گفت: دولت متعلق به حاکمیت جمهوری اسلامی است، هرچند دولت ها چند صباحی می آیند و می روند و همه در معرض امتحان قرار می گیرند، ولی آن چیزی که ماندگار است، اینکه ما تا چه اندازه پایبند به مبانی و مسائل انقلاب و نظام هستیم.

جمالی ابراز داشت: باعث افتخار است که ما می بینیم فرزندان کهگیلویه و بویراحمد در کنکور سراسری نه تنها رتبه منطقه ای آنها بلکه رتبه کشوری آنها جزء بهترین رتبه های کشور است.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه اندیشمندان دنیا اعتقاد دارند بزرگ ترین سرمایه یک کشور نیروی انسانی آن کشور است، ادامه داد: اکنون دانشگاه دولتی یاسوج در رده 10 دانشگاه نخست کشور قرار دارد که همه اینها پرورش یافتگان مساجد هستند.

وی اظهار داشت: استانداری هر چند اندک، ولی به سهم خود در سال گذشته مبلغ 800 میلیون تومان در شورای برنامه ریزی بودجه برای مساجد شهرستان بویراحمد در نظر گرفت و امیدواریم برای سال آینده این سهم بهتر و بیشتر شود.

جمالی با اشاره به اینکه خدمت به مساجد توفیق می خواهد، گفت: انسانی که در راستای کار خیر مسجد و تفکر مسجدی حرکت کند، موفق خواهد بود.

پایان پیام/82

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | تصاویری از حمله ترکیبی موشک‌ الماس و پهپاد انتحاری ابابیل به پایگاه سری اسرائیل