تیم فوتبال 90 ارومیه سه امتیاز خانگی از سپیدرود رشت گرفت


تیم فوتبال 90 ارومیه سه امتیاز خانگی از سپیدرود رشت گرفت

به گزارش ایرنا، این دیدار عصر روز پنج‌شنبه با حضور بیش از پنج هزار هوادار ارومیه‌ای و در میان تشویق‌های بی امان «یاشاسین ارومیه و یاشاسین آذربایجان» در زمین چمن ورزشگاه جهان پهلوان تختی ارومیه برگزار شد.

دراین مسابقه برای تیم ۹۰ ارومیه عبدالصمد احمدی در درون دروازه، سیروس صادقیان، علیرضا قاسمی، امین عباسی، وحید نعمتی، داود شاهواروقی، فرشاد اسدی، علی کرمی، امید رضایی، آرمان سوداگر و سیدمحمد ابوترابی در ترکیب اولیه به میدان رفتند و در ادامه نیز سعید بحرکاظمی، محمد فلاحیان و محمد عبادزاده وارد زمین شدند.

محمدمهدی شهریاری استاندار آذربایجان‌غربی با حضور در ورزشگاه تختی ارومیه از نزدیک نظاره‌گر این دیدار بود.

تک گل زود هنگام این دیدار توسط امین عباسی در دقیقه ۶ برای ۹۰ ارومیه به ثمر رسید و دومین گل این تیم نیز در دقیقه ۸۰ از سوی کمک داور مسابقه آفساید اعلام شد.

در دقایق پایانی این دیدار دروازه‌بان تیم سپیدرود رشت با دریافت کارت قرمز از زمین بازی اخراج شد و علیرضا قاسمی و وحید نعمتی از تیم ۹۰ ارومیه نیز در این بازی هر کدام یک کارت زرد از داور دریافت کردند.

تیم فوتبال ارومیه هفته گذشته در نخستین دیدار لیگ دسته یک کشور با نتیجه ۲ بر یک مقابل علم و ادب تبریز پیروز شده بود.

سپیدرود رشت، مس رفسنجان، پرسپولیس پاکدشت، ملوان بندرانزلی، خونه به خونه مازندران، کارون اروند خرمشهر، قشقایی شیراز، مس کرمان، آرمان گهر سیرجان، گل‌ریحان البرز، نیروی زمینی تهران، خوشه‌طلایی ساوه، آلومینیوم اراک، فجرسپاسی شیراز، شهرداری تبریز، نود ارومیه، استقلال خوزستان و بادران تهران ۱۸ تیم حاضر در لیگ دسته یک فوتبال فصل جاری هستند.

تیم فوتبال ۹۰ ارومیه در پایان رقابت‌های لیگ دسته یک کشور در فصل گذشته، با کسب هفت برد، ۱۰ تساوی، ۱۳ باخت، ۲۲ گل زده، ۴۰ گل خورده و اندوختن ۳۱ امتیاز در رتبه سیزدهم جدول رده‌بندی قرار گرفت و سهمیه جام آزادگان را برای فصل جاری حفظ کرد.

سال گذشته پس از گذشت سه دهه بار دیگر با حضور تیم ۹۰ ارومیه در لیگ دسته یک کشور، فوتبال ارومیه جان تازه‌ای به خود گرفت ولی این تیم برای بقا در جام آزادگان نیازمند حمایت همه‌جانبه مسوولان آذربایجان‌غربی است.

۷۱۵۶/۶۱۸۵/

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


(ویدئو) لحظه هدف قرار گرفتن چند ریز پرنده در آسمان اصفهان توسط پدافند هوایی