زاگرس اسلام آبادغرب مقابل ذوب آهن اصفهان مغلوب شد


زاگرس اسلام آبادغرب مقابل ذوب آهن اصفهان مغلوب شد

کرمانشاه- ایرنا- در آغاز هفته دوم مسابقات لیگ برتر هندبال باشگاه های کشور، تیم زاگرس اسلام آبادغرب مقابل میزبان خود ذوب آهن اصفهان نتیجه را واگذار کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، تیم های زاگرس و ذوب آهن عصر امروز (پنجشنبه) در اصفهان به مصاف یکدیگر رفتند و در پایان این تیم میزبان بود که توانست با حساب ۲۷ بر ۱۹ مقابل مهمان اسلام آبادب خود صاحب برتری شود.

در این مسابقه ۲ تیم حملات زیادی را روی دروازه یکدیگر ترتیب دادند اما در نهایت این ذوبی های اصفهان بودند که توانستند با استفاده بهتر از موقعیت هایشان با هشت گل برتری به یک پیروزی ارزشمند دست پیدا کنند.

نایب قهرمان فصل گذشته لیگ برتر در حالی متحمل این شکست سنگین شد که شاید خوشبین ترین هواداران تیم اصفهان نیز تصور نمی کردند این نتیجه رقم بخورد.

تیم زاگرس اسلام آبادغرب با قبول این شکست ۲ امتیازی باقی ماند و از صدر جدول به رده سوم گروه سقوط کرد و تیم ذوب آهن نیز سه امتیازی و صدرنشین شد.

نماینده اسلام آبادغرب در هفته اول ۳۱ بر ۲۲ مقابل ذغال سنگ طبس پیروز شده بود و ذوب اهن نیز برابر ستارگان دشستان به تساوی ۳۰ بر ۳۰ دست یافته بود.

مسابقات این فصل لیگ برتر هندبال باشگاه های کشور با شرکت ۱۱ تیم و در گروه ۶ و پنج تیمی برگزار می شود.

تیم زاگرس اسلام آبادغرب در گروه اول با تیم های ذغال سنگ طبس، ذوب آهن اصفهان، ستارگان دشستان، نیروی زمین کازرون و سربداران سبزوار همگروه شده است.

۷۴۵۸/۸۰۶۶

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جلب توجه این استایل ساده نانسی عجرم+ عکس