ظرفیت های بانوان قم در حوزه های مختلف مورد استفاده قرار گیرد


ظرفیت های بانوان قم در حوزه های مختلف مورد استفاده قرار گیرد

قم - ایرنا - استاندار قم با تاکید بر حضور زنان در جلسات کارشناسی در حوزه های مختلف گفت: از ظرفیت بانوان نخبه و فرهیخته در حوزه های اجتماعی و فرهنگی استفاده شود.

بهرام سرمست روز پنجشنبه در سومین جلسه کارگروه تخصصی اجتماعی فرهنگی، سلامت زنان و خانواده در سالن جلسات امام جواد (ع)استانداری قم ، فعالیت تشکل های مردم نهاد در گروه کاری زنان و خانواده را مورد توجه قرار داد و اظهار داشت: وقتی تشکلی برای فعالیت مجوز گرفته است، دیگر برای استعلامشان نیاز به مجوز نیست.

وی با بیان اینکه به لحاظ حقوقی فرماندار می تواند کمیته برنامه ریزی را در سطح شهرستان تشکیل دهد، ادامه داد: فرمانداری قم باید خروجی کار خود را به دبیرخانه استانی مربوطه ارائه دهد.

سرمست با تاکید بر بهره گیری مدیران از نظرات کارشناسی و تخصصی ادامه داد: در گروه های کاری بایستی یک صاحب نظر از بانوان باید در جلسات حضور داشته باشد.

استاندار قم در ادامه تصمیم گیری و برنامه ریزی را نیازمند اولویت بندی دانست و خاطرنشان کرد: شناخت و درک مسئله در درجه نخست اولویت بوده و در رتبه بعدی ارجاع مسئله مهم است.

وی افزود: برای هر مسئله ای تنها یک راه حل وجود ندارد و راه حل های بی نهایتی هست، اما هنوز در رابطه با ایجابی بودن راه حل های مسائل فرهنگی اجماع نظر وجود ندارد.

استاندار قم تدوین راهکار مسائل و مشکلات را همراه با مشروعیت بخشی و مصوب شدن آیین نامه دانست و تصریح کرد: ما قوانین بسیار مدونی داریم اما در مقام اجرا ضعیف هستیم.

وی مرحله آخر را ارزیابی و نظارت عنوان و خاطرنشان کرد: معیار و شاخص از دو منطق درونی و برون سیستمی پیروی می کند، ما اهداف و برنامه ریزی ها را بر اساس اهداف تعیین شده خود مشخص می کنیم اما نسل جدید منطق دیگری تحت عنوان منطق برون سیستمی از ما می خورد.

۷۴۰۳/ ۶۱۳۳/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قم

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دوبله خنده دار رضا شفیعی‌جم به زبان کُردی!/ ویدئو