روند رو به رشد ورزش کهگیلویه و بویراحمد متوقف نمی شود


روند رو به رشد ورزش کهگیلویه و بویراحمد متوقف نمی شود

یاسوج- ایرنا- مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: روند رو به رشد ورزش این استان در هر 2 عرصه همگانی و قهرمانی با جدیت استمرار داشته و متوقف نمی شود.

سید محمدتقی علوی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ورزش کهگیلویه و بویراحمد در چند سال اخیر ارتقای چشمگیری در عرصه ملی داشته و ورزشکاران رشته های مختلف این استان نیز در میادین و رقابت های کشوری نشان ها و عناوین ارزنده ای کسب کرده اند.

وی افزود: تحقق چنین موضوع مهمی اتفاقی نبوده بلکه نتیجه برنامه ریزی اصولی از سوی متولیان امر و اهتمام جدی رؤسای هیأت های ورزشی، مربیان و ورزشکاران رشته های مختلف استان است.

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: هیأت پزشکی، ورزشی این استان نقش بسزایی در پشتیبانی از ورزشکاران رشته های مختلف استان دارد.

علوی عنوان کرد: این پشتیبانی شامل ارائه مشاوره های روانشناسی و تغذیه ای به ورزشکاران مرد و زن تمامی رشته های کهگیلویه و بویراحمد و جلوگیری از بروز یا افزایش آسیب دیدگی بین آنان است.

وی ابراز داشت: عملکرد هیأت پزشکی، ورزشی کهگیلویه و بویراحمد در این عرصه ها تاکنون مطلوب و رضایت بخش بوده است.

علوی گفت: انتظار می رود که مسئولان فدراسیون پزشکی، ورزشی کشور نگاه ویژه ای به هیأت کهگیلویه و بویراحمد داشته و برای تجهیز آن به انواع امکانات به روز و پیشرفته اقدام کنند.

کهگیلویه و بویراحمد افزون بر ۵۰ هزار ورزشکار ساماندهی شده مرد و زن در رشته های مختلف دارد.

۷۵۳۵/۶۱۱۰

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا