اولتیماتم نماینده مجلس به دولت درباره وضعیت نیروهای قراردادی


اولتیماتم نماینده مجلس به دولت درباره وضعیت نیروهای قراردادی

نماینده مردم همدان در مجلس گفت: ما از دولت انتظار داریم وضعیت نیروهای قراردادی، شرکتی و غیره را که در نهادهای مختلف مشغول به کار هستند تعیین و تکلیف کنید چرا که این افراد با امضا کردن یک قرارداد سفید مجبور می‌شوند شرایط سختی را تجربه کنند.

خبرگزاری تسنیم: امیر خجسته بعد از ظهر امروز در بیست و دومین جشنواره شهید رجایی اظهار داش: شهید رجایی به عنوان یک الگو در جامعه مطرح است، چرا که شخصیتی جهادی، خستگی‌ناپذیر، نوآور و خلاق بود.

وی افزود: آنچه که در بین همه ویژگی‌های شهید رجایی برجسته‌تر بوده و سبب ماندگاری وی در قلوب مردم شده است، اخلاص در کارها بود، موضوعی که ما نیز باید آن را مدنظر قرار دهیم.

نماینده مردم همدان در مجلس ابراز کرد: امروز استان همدان نسبت به 40 سال گذشته موقعیت خوبی پیدا کرده است و در مسیر توسعه حرکت می کند چرا که مسئولان استان از همدلی و هم فکری خوبی برخوردارند.

وی با تشریح شرایط استان ابراز کرد : خوشبختانه استان همدان در بخش گردشگری نیز توانسته جایگاه خوبی را به دست آورد موضوعی که برای استان درآمد و توسعه پایدار را به ارمغان می آورد.

خجسته با بیان اینکه هم اکنون سرمایه گذاران مختلفی در استان و بیرون از استان برای سرمایه‌گذاری در بخش گردشگری مراجعه می‌کنند، گفت: ما در استان 1800 جاذبه گردشگری داریم که توانسته‌اند با جذب سرمایه گذاری‌های متعدد، سبب امید آفرینی در جامعه شوند.

وی خطاب به معاون رئیس جمهور نیز گفت: ما از شما انتظار داریم وضعیت نیروهای قراردادی، شرکتی و غیره را که در نهادهای مختلف مشغول به کار هستند تعیین و تکلیف کنید چرا که این افراد با امضا کردن یک قرارداد سفید مجبور می‌شوند شرایط سختی را تجربه کرده و حقوقشان ضایع شود.

نماینده مردم همدان در مجلس با تاکید بر اینکه اگر شما طرح مناسبی برای ساماندهی این وضعیت به مجلس ارائه دهید در مجلس قانون مربوطه تصویب می شود، گفت: با تصویب این قانون ما می‌توانیم برای این دسته از کارکنان امنیت شغلی را به ارمغان آوریم.

وی با تاکید بر این که امروز جمهوری اسلامی در اوج اقتدار و قدرت قرار دارد، تصریح کرد: عملکرد نیروهای انتظامی و نظامی کشور به ویژه سپاه پاسداران سبب شده است کشورهای عربی منطقه که پیشتر دنباله‌رو آمریکا بودند امروز برای تعامل و مذاکره بیشتر با جمهوری اسلامی ایران پیشقدم شوند، موضوعی که بیانگر قدرت جمهوری اسلامی ایران در منطقه است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چرا انسان های مدرن جایگزین نئاندرتال‌ها شدند؟