به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ سید محمد صالحی، رییس سبک شورین کمپو کای کان درباره میزبانی اولین دوره رقابت های بین المللی سبک شورین کمپو در گفتگو با خبرنگار برنا عنوان کرد: این مسابقات در دو بخش بانوان و آقایان برگزار می‌شود، ما از ۲۹ کشور دعوت کردیم ولی فقط ۹ کشور اعلام آمادگی کردند و در حال حاضر تیم‌هایی از کشورهای عراق، افغانستان، پاکستان، تایلند و ... حضور دارند. امیدوارم میزبانی خوبی داشته باشیم.

او با اشاره به رشد این سبک در سال های گذشته ادامه داد: خوشبختانه این سبک در طول چند سال اخیر رشد خوبی داشته و علاقه‌مندان زیادی را به خود جذب کرده و قطعا در صورت حمایت بیشتر شاهد عملکرد درخشان ورزشکاران این سبک در سطح جهانی نیز خواهیم بود.

محمدرضا گودرزی، امور تبلیغات و رسانه‌ای سازمان شورین کمپو درخصوص نماد این مسابقات به برنا گفت: از نماد یوزپلنگ ایرانی که سمبل قدمت است برای نماد رقابت‌ها استفاده کردیم حتی سعی شده از سه رنگ قرمز، سفید و سبزهم در نماد وجود داشته باشد موضوعی که هیچ وقت در مسابقات بین المللی شاهد آن نبودیم.

در پایان سی‌فو مگینس رییس سازمان جهانی شورین کمپو نیز اظهار کرد: ورزشهای رزمی می‌تواند باعث اتحاد مردم از کشورهای مختلف شود. این ورزش‌ها به مردم یاد می‌دهد چگونه میتوان با حفظ اتحاد، باید برای بهترین بودن جنگید.

او ادامه داد: ایران یکی از کشورهایی است که در کاراته کنترلی قدرت زیادی دارد و هر زمان یک کارته‌کای ایرانی روی تاتامی می‌رود این قدرت نمایان می‌شود. به عنوان رییس سازمان شورین کمپو باید بگویم ما مفتخریم که نمایندگان ایران را در سازمان خودمان داریم.

مگینس افزود: ما از شیهان صالحی، مهدی فراهانی و مقامات ورزشی ایران که ما را در برگزاری این رقابت‌ها همراهی کردند، تشکر می‌کنیم.