یک گل برای برد 90 ارومیه کافی بود / سپیدرود با حاشیه بازی، حریف نود نشد


یک گل برای برد 90 ارومیه کافی بود / سپیدرود با حاشیه بازی، حریف نود نشد

دیدار پرحاشیه نود ارومیه و سپیدرود رشت با برد یک بر صفر نماینده ارومیه به پایان رسید تا تیم 90 با کسب حداکثر امتیاز در پایان هفته دوم در رده سوم قرار بگیرد.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، هفته دوم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور با دیدار تیم‌های نود ارومیه و سپیدرود رشت در ورزشگاه تختی ارومیه پیگیری شد که در پایان تیم نود با یک گل حریف خود را شکست داد.

در این دیدار، امین عباسی در دقیه ۶ تنها گل این دیدار را به ثمررساند تا نماینده ارومیه به دومین برد پیاپی خود دست یابد ضمن اینکه سیدمهدی اسلامی دروازه‌بان سپیدرود در آخرین دقایق بازی بدلیل حمله به مهاجم تیم نود از زمین بازی اخراج شد.

ترکیب اولیه تیم نود: عبدالصمد احمدی، سیروس صادقیان، علیرضا قاسمی، امین عباسی، وحید نعمتی، آرمان سوداگر، داود شاهواروقی، فرشاد اسدی، علی کرمی، سیدمحمد ابوترابی و امید رضایی
ترکیب اولیه تیم سپیدرود: سیدمهدی اسلامی، امید سام‌کن، محمود خمیسی، سیدساسان شیرمردی، هومن ربیع‌خواه، محمدرضا زینال‌خیری، میثم فردوسی، ایمان شوریابی، جواد آقایی‌پور، احسان پیرهادی و محجد نزهتی

حواشی:

اولین حاشیه را سپیدرودی‌ها آغاز و قبل از بازی با ضبط فیلمی از سالن درحال تاسیس مجموعه ورزشی تختی که فاصله قابل توجهی با زمین چمن فوتبال دارد به عنوان وجود ضایعات ساختمانی و مقادیر سنگ، در پیامی تلفنی و مکتوب اعتراض رسمی را با عنوان شرایط نامناسب ورزشگاه تختی به مسئول برگزاری لیگ دسته اول اعلام کردند که با واکنش مدیر روابط‌عمومی هیات فوتبال آذربایجان‌غربی همراه بود. محمدمهدی شهریاری استاندار آذربایجان‌غربی و محمد حضرت‌پور شهردار ارومیه از میهمانان ویژه این دیدار بودند. اعتراضات پیاپی نظرمحمدی سرمربی سپیدرود با اخطار داور مسابقه همراه بود. سیدمهدی اسلامی دروازه‌بان سپیدرود در دقیقه ۹۰ با مشت به صورت مهاجم نود، با کارت قرمز مستقیم داور از زمین بازی اخراج شد. امید رضایی مهاجم نود بدلیل مصدومیت در نیمه اول، ادامه بازی را با سر بانداژ شده و خونی ادامه داد. نزدیک به ۴۰۰۰ تماشاگر از ابتدای بازی تیم نود ارومیه را تشویق کردند.

۴۶

کد خبر 1292136

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه استانها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پروفایل اردیبهشت | 50 عکس نوشته اردیبهشت ماهی + خصوصیات متولدین اردیبهشت