130 میلیارد تومان پروژه در مرند افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود


130 میلیارد تومان پروژه در مرند افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود

تبریز- ایرنا - فرماندار شهرستان ویژه مرند گفت: همزمان با هفته دولت، تعداد 150 پروژه عمرانی با اعتبار 130 میلیارد تومان در مرند افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.


داود گرشاسبی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: افتتاح پروژه های زیرساخت مسکن مهر در محل شرکت توزیع برق و پست هوایی، احداث پست هوایی روستای جواش و خط هوایی ۲۰۰ کیلووات روستای وانلوجق و افتتاح شبکه توزیع و پست هوایی مجتمع برق کارگاهی شهرک صنعتی از جمله پروژه های شهرستان در حوزه برق است.
وی ضمن اشاره به افتتاح مرکز خدمات بهداشتی و درمانی در روستاهای هرزند جدید، ابرغان و شهرک بعثت خاطرنشان کرد: همزمان با هفته دولت، کلنگ آغاز عملیات گاز رسانی به روستاهای اویندین، خانه سر، مجید آباد، پیراسحق و چایکسن نیز به زمین زده خواهد شد.
فرماندار ویژه مرند با بیان اینکه در هفته دولت آسفالت معابر ۲۵ روستای بخش مرکزی افتتاح خواهد شد، اظهار داشت: در بخش یامچی نیز، علاوه بر کلنگ زنی ساختمان بخشداری یامچی، شهربازی یامچی با سرمایه گذاری بخش خصوصی و آسفالت معابر بخش یامچی مورد بهره برداری قرار می گیرد.
وی اعلام کرد: توسعه کارگاه تولید جوراب صادراتی، واحد تولیدی سیم کابل و بسته بندی مواد غذایی، حبوبات و میوه خشک نیز از جمله طرحهای قابل افتتاح در هفته دولت امسال است.
گرشاسبی همچنین از افتتاح تعریض ورودی جاده مرند - جلفا در هفته دولت خبر داد و گفت: افتتاح ۲ پروژه آبخیزداری سد ملات سنگی، کلنگ زنی سد زیرزمینی در شهرستان و افتتاح سد آبخیزداری در روستاهای جواش و لیوار نیز از دیگر برنامه های هفته دولت در زمینه منابع طبیعی است.
وی با بیان اینکه همزمان با هفته دولت، دیدار اعضای شورای اداری با امام جمعه مرند و گلباران و عطرافشانی مزار شهدا صورت می گیرد افزود: عملیات گازرسانی به ۸۴ واحد تولیدی و صنعتی نیز پایان یافته و هفته آتی افتتاح می شود.
فرماندار مرند یادآوری کرد: تعدادی از پروژه های شهرستان نیز همزمان با سفر ریاست جمهوری به استان افتتاح و کلنگ زنی شده بود.

۹۹۱۶/۳۰۷۱

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود نوحه ضربت خوردن امام علی