افتتاح مجهزترین ورزشگاه فوتبال کشور به همت بسیج سازندگی


افتتاح مجهزترین ورزشگاه فوتبال کشور به همت بسیج سازندگی

رئیس سازمان بسیج سازندگی مازندران با تاکید بر اینکه ورزشگاه شهدای نوشهر در نوع خود با کیفیت‌ترین پروژه ورزشی در کشور محسوب می‌شود گفت: تمام طراحی‌ها این پروژه به عهده بسیج سازندگی سپاه کربلا بوده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدمهدی اقبال‌پور در حاشیه مراسم افتتاح ورزشگاه 5 هزار نفری شهدای نوشهر هدیه مقام معظم رهبری به مردم مازندران در گفت و گو با خبرنگار بلاغ ضمن بیان اینکه بسیج سازندگی سپاه کربلا با هزینه 17 میلیارد تومان این ورزشگاه را تکمیل کرد، گفت: قرار بود بسیج سازندگی در هفته دولت برای هر روز یک افتتاح پروژه داشته باشد که امروز با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور ورزشگاه 5 هزار نفری شهدای نوشهر هدیه سفر مقام معظم رهبری به مردم مازندران بویژه مردم نوشهر افتتاح شد.

وی تاریخ شروع پروژه ورزشگاه نوشهر را از فروردین ماه سال 96 اعلام کرد و ادامه داد:این پروژه در سه فاز ، احداث زمین چمن به مساحت یک هزار و 300 متر ، چهار برج نوری در چهارگوشه زمین به ارتفاع 30 متر ،سکوی تماشاگران و جایگاه ویژه به مساحت 4 هزار 100 متر و احداث ساختمان اداری در سه طبقه که مجری و پیمانکار بسیج سازندگی سپاه کربلا و دستگاه بهره بردار اداره کل ورزش و جوانان است، به بهره‌برداری رسید.



افتتاح مجهزترین ورزشگاه فوتبال کشور به همت بسیج سازندگی

رئیس سازمان بسیج سازندگی مازندران با تاکید بر اینکه ورزشگاه شهدای نوشهر در نوع خود با کیفیت ترین پروژه ورزشی در کشور محسوب می‌شود گفت: تمام طراحی‌ها این پروژه به عهده بسیج سازندگی سپاه کربلا بوده است.

معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا نیز در حاشیه این مراسم گفت: ورزش یکی از دغدغه‌های مهم سپاه بوده که باعث رشد و شکوفایی کشور می‌شود.



افتتاح مجهزترین ورزشگاه فوتبال کشور به همت بسیج سازندگی

جواد بخشی افزود: ساخت و بازسازی 150 سالن ورزشی توسط سپاه تکمیل شد و ورزشگاه‌های 7 تیر بابل و شهید متقی ساری هم توسط بسیج سازندگی سپاه کربلا در حال بازسازی است.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر کامل ای که مرا خوانده ای راه نشانم بده + عکس نوشته