نروژ: از برجام و افزایش تجارت بین تهران و اسلو حمایت می‌کنیم


نروژ: از برجام و افزایش تجارت بین تهران و اسلو حمایت می‌کنیم

رئیس کمیسیون سیاست خارجی و دفاعی پارلمان نروژ پس از دیدار با ظریف گفت: تماس مستقیم بین ما و‌ طرف ایرانی مفید بود. در این دیدار درباره موضوعات مختلف بصورت جدی بحث کردیم.

به گزارش جماران؛ رئیس کمیسیون سیاست خارجی و دفاعی پارلمان نروژ با تاکید بر حمیان این کشور از برجام گفت: از ایران می‌خواهیم به تعهداتش در برجام برگردد و بر افزایش همکاری‌های دوجانبه تاکید می‌کنیم.

محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه در ادامه دیدارهای روز پنجشنبه خود با مقامات نروژی، با خانم آنیکن هوئیت فلدت، رئیس کمیسیون سیاست خارجی و دفاعی پارلمان این کشور دیدار و در خصوص موضوعات مختلف دوجانبه و منطقه‌ای گفت‌وگو کرد.

هوئیت فلدت در پایان این نشست در جمع خبرنگاران گفت: تماس مستقیم بین ما و‌ طرف ایرانی مفید بود. در این دیدار درباره موضوعات مختلف بصورت جدی بحث کردیم.

وی افزود: افزایش تنش بین ایران و آمریکا یکی از مباحث مطرح شده بود و پیام من این است که هر چند نروژ متحد نزدیک آمریکاست ولی قویا از برجام و افزایش تجارت بین دو کشور حمایت می‌کنیم.

رئیس کمیسیون سیاست خارجی و دفاعی پارلمان نروژ خاطرنشان کرد: از ایران می‌خواهیم به تعهداتش در برجام برگردد و بر افزایش همکاری‌های دوجانبه تاکید می‌کنیم.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)