جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان در راستای ایجاد نشاط اجتماعی است


جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان در راستای ایجاد نشاط اجتماعی است

معاون اجرایی سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان گفت: جشنواره کاری در راستای ایجاد نشاط اجتماعی است.

به گزارش ایسنا، حمیدآقایی در نشست با اصحاب رسانه، اظهارکرد: فیلم‌های سی‌و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان به مدت ۵ روز در شهرستان بروجرد اکران می‌شود. این مهم یک رویداد بزرگ است که در شهر اتفاق افتاده و برگ زرین از افتخارات بروجرد است.

وی خاطرنشان کرد: کار جشنواره از امروز ساعت ۱۴ آغاز شده که در حاشیه این جشنواره ایستگاه‌های نقاشی، گریم صورت کودکان، کتاب‌های کودکان در حوزه دفاع مقدس و .... برپا می‌شود.

آقایی اضافه کرد: این جشنواره توسط نفر از کودکان داوری خواهد شد.

درخشان رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بروجرد نیز در این نشست اظهارکرد: این جشنواره برای اولین بار در بروجرد برگزار می‌شود و به صورت همزمان هر روز دو فیلم در چهار سانس به نمایش گذاشته می‌شود. نمایش فیلم‌ها از ساعت ۱۴ در سینما فلسطین بروجرد آغاز و فیلم‌ها بصورت سانس‌های دو ساعته نمایش داده می‌شوند.

وی بیان کرد: ۸ فیلم ایرانی و ۲ فیلم خارجی منتخب سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم کودکان و نوجوانان در سینما فلسطین بروجرد نمایش داده می‌شود.این جشنواره برای عموم ۳۰ درصد تخفیف در هزینه بلیط در نظر گرفته شده است. علاوه بر این چنانچه در اداراتی بصورت گروهی بیشتر از ۱۰ نفر خواهان تهیه بلیط باشند برای آنها تخفیف ۵۰ درصدی اعمال خواهد شد.

رئیس اداره ارشاد اسلامی بروجرد گفت: به منظور سهولت در تهیه بلیط این جشنواره نشانی اینترنتی www.gisheh.info در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا