بی‌عدالتی خیانت به شهدا، امام، نظام، دین خدا است


بی‌عدالتی خیانت به شهدا، امام، نظام، دین خدا است

گروه اجتماعی ـ نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: باید مراقبت شود زیرا در یک آزمون سخت قرار داریم و نظام جمهوری اسلامی نظام دین است، مبادا از عدل عدول کنیم که خیانت به شهدا، امام، نظام، دین خدا است.

بی‌عدالتی خیانت به شهدا، امام، نظام، دین خدا است

به گزارش ایکنا از چهارمحال و بختیاری، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، امام جمعه شهرکرد 31 مردادماه در جلسه مشترک شورای برنامه‌ریزی و توسعه و ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان، اظهار کرد: یکی از اموری که در قرآن به صورت برجسته به آن توجه شده و همه موظف هستیم آن را مورد توجه جدی قرار دهیم، عدالت است.

وی افزود: در برنامه‌ریزی کلان دولت و در تمام عرصه‌ها می‌توان عدالت را پیدا کرد.

حجت‌الاسلام نکونام گفت: باید مراقبت شود زیرا در یک آزمون سخت قرار داریم و نظام جمهوری اسلامی نظام دین است، مبادا از عدل عدول کنیم که خیانت به شهدا، امام، نظام، دین خدا است.

وی افزود: استان از بی عدالتی زمان طاغوت رنج می‌برد که لازم است با وجود گودال‌های عمیق، توجه و برنامه‌ریزی ویژه‌ای برای این استان صورت گیرد.

امام جمعه شهرکرد بیان کرد: در این استان در سال 74 حرکت فرهنگی از سوی نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه آغاز شده که افتخار نظام است و مجتمع فرهنگی مصلای امام خمینی (ره)، یک مجموعه فرهنگی بسیار ارزشمند بوده که تاکنون 28 میلیارد تومان هزینه شده که 18میلیارد تومان در زمان من هزینه شده است.

وی ادامه داد: مصلا مرکز نماز جمعه نیست در تمام ایام برای مسائل فرهنگی استان برنامه‌ریزی می‌شود، مصلی تکمیل شده و مجموعه آموزشی آن نیز تکمیل شده و در آستانه افتتاح است که تقاضا می‌شود تجهیزات این مجموعه انجام شود.

حجت‌الاسلام نکونام با تاکید بر تخصیص اعتبار ویژه برای این مجتمع، اضافه کرد: پارکینگ، سالن اجتماعات، کتابخانه، نماها و ... باقی مانده که رو به استهلاک است، زیرا 24 سال از آغاز پروژه می‌گذرد که ماندن بیش از حد آن ضایعه است که لازم است این مجتمع تجهیز شود تا شهریورماه افتتاح شود و بعد از آن بتوان آن را تکمیل کرد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دارم دلبری مانند تو