آغاز مذاکرات رسمی رئال مادرید برای انتقال نیمار


رئال مادرید آهسته آهسته گام‌های مهمی برمی‌دارد. به گزارش تابناک ورزشی، رئال مادرید در حال مذاکره با پاری سن ژرمن بر سر انتقال نیمار است. به گزارش مارکا، هیئتی متشکل از مدیران نقل و انتقالاتی باشگاه امروز در پاریس در...

رئال مادرید آهسته آهسته گام‌های مهمی برمی‌دارد.

به گزارش تابناک ورزشی، رئال مادرید در حال مذاکره با پاری سن ژرمن بر سر انتقال نیمار است. به گزارش مارکا، هیئتی متشکل از مدیران نقل و انتقالاتی باشگاه امروز در پاریس در حال مذاکره با همتایانشان در پاری سن ژرمن دیده شده‌اند. کهکشانی‌ها به سرانجام این مذاکرات خوش بین هستند، اما هنوز اطلاعاتی از جزییات مذاکره و ارقام رد و بدل شده، در دسترس نیست. رئال مادرید چندین هفته منتظر ماند تا ببیند تکلیف تلاش‌های بارسلونا چه می‌شود. کاتالان‌ها چند پیشنهاد به پی اس جی دادند، اما همگی رد شد.

آخرین پیشنهاد بارسا انتقال قرضی با بند خرید اجباری در تابستان ۲۰۲۱ بود که ظاهرا ارقام پیشنهادی نتوانسته رضایت پاریس را جلب کند. رئال مادرید هم از فرصت استفاده کرده و در فاصله کمتر از دو هفته تا پایان نقل و انتقالات تابستانی، وارد ماجرا شده است. مادرید بر این باور است که به دلیل داشتن روابط بسیار بهتر با پاری سن ژرمن در مقام مقایسه با بارسلونا، شانس زیادی برای خرید نیمار دارد.

بارسا پس از تلاش‌های مکرر، حالا از نیمار انتظار دارد علنا تمایلش به برگشت به نیوکمپ را اعلام کند، اما ستاره برزیلی حداقل در مقطع فعلی چنین برنامه‌ای ندارد، چون نمی‌خواهد با اتخاذ یک موضع یکطرفه و انعطاف ناپذیر، جدایی‌اش از پاری سن ژرمن که اولویت اصلی‌اش است را غیرممکن کند. نیمار فعلا فقط می‌خواهد هر طور شده از پی اس جی جدا شود و ترجیح می‌دهد اگر بشود، به بارسلونا برگردد، اما مشکلی هم با انتقال به رئال مادرید ندارد.

آغاز مذاکرات رسمی رئال مادرید برای انتقال نیمار

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه جمعه 10 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق