خاطرات ناپیدای یک نقاش در خانه‌ی فرهنگ گیلان


خاطرات ناپیدای یک نقاش در خانه‌ی فرهنگ گیلان

نمایشگاه آثار نقاشی «ناصر رمضانی» نقاش شناخته‌شده‌ی اهل انزلی، با عنوان «خاطرات ناپیدا» از ۳۱ مرداد تا ششم شهریور در خانه فرهنگ گیلان در معرض تماشا قرار دارد.

ناصر رمضانی، متولد 1334 بندرانزلی ، هنرمند نقاشی است که دو اثرش در فرهنگسرای نیاوران و یکی از کارهایش در موزه هنرهای معاصر قرار دارد، وی مدیر آموزشگاه هنرهای تجسمی حجم سبز در انزلی است .

آروین ایل بیگی منتقد هنری در مورد کارهای این هنرمند گفته است: کارهای ناصر رمضانی را می شود به دو دوره زمانی تقسیم کرد.دوره نخست، که وی با رویکردی اکسپرسیونیستی تلخ اندیش بیشتر به تصویر فیگورهای آدمهای انزلی پرداخته مثل کارگران و ماهی گیران فضایی تقریباً تیره اما پر احساسی را تصویر کرده است. از دوره ای به بعد کارهای رمضانی بیشتر امپرسیونیستی می شود و به شهر و مناظر شهری می پردازد. رنگها متنوع تر و شاداب تر می شود و نقاش از موضوعات بیشتر فاصله می گیرد.

علاقه‌مندان دیدار از آثار این هنرمند می توانند همه روزه صبح‌ها از ساعت ۱۰ تا ۱۳ و بعدازظهرها از ساعت ۱۷ تا ۲۰، به جز جمعه‌ها به خانه فرهنگ گیلان واقع در رشت، ساغریسازان، روبه‌روی کوچه بلورچیان، بن‌بست سمیعی مراجعه کنند.

این نمایشگاه به همت خانه فرهنگ گیلان با همکاری انجمن گیل تی‌تی انزلی برپا شده است.

6030

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اینفوگرافیک/ نکات کلیدی زندگی موفق در جزء هفدهم قرآن